- tor 06 jul 2017, 08:45
Dessutom är jag resande säljare och har med mig mängder med kataloger och give aways i kartonger. På BMW:n som var rakare bak gick inte min väska in bredvid packningen, det gör den på V90:n. :)
Flajjan, handen på hjärtat, det låter mest som att du i allmänhet är rätt missnöjd med ditt bilval? Min nyfikenhet leder mig osökt in på frågan - varför valde du den bilen? (Du behöver naturligtvis inte svara och frågan är ställd i nyfiken välmening)
Flajjan skrev:Vi packade bilen i måndags på samma sätt som vi brukar när vi skall åka till båten.Vi satt 5 vuxna i bilen med full packning för en havstur med båten igår, allt och alla gick in med god marginal. Det var både solmadrasser, kläder, väskor, handdukar, mat, kylväskor och flytvästar.
I jämförelse med V70 så får man inte in mycket. Vi fick åka två gånger, en gång med packningen och en vända med mat.
Som bruksfordon är inte V90 mycket att komma dragandes med.
Dessutom är jag resande säljare och har med mig mängder med kataloger och give aways i kartonger. På BMW:n som var rakare bak gick inte min väska in bredvid packningen, det gör den på V90:n. :)
Flajjan, handen på hjärtat, det låter mest som att du i allmänhet är rätt missnöjd med ditt bilval? Min nyfikenhet leder mig osökt in på frågan - varför valde du den bilen? (Du behöver naturligtvis inte svara och frågan är ställd i nyfiken välmening)