Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Har väl inget med fåfänga att göra. Fälgarna är ju felaktiga. Som att ha två högerskor på sig.
para skrev:Har väl inget med fåfänga att göra. Fälgarna är ju felaktiga. Som att ha två högerskor på sig.
Ja, du har rätt. Tänk att betala så mycket för något felaktigt.
para skrev:Har väl inget med fåfänga att göra. Fälgarna är ju felaktiga. Som att ha två högerskor på sig.
Har du påtalat för Volvo att dom saluför feltillverkade fälgar? Till V90 är 10 av 14 fälgmodeller fel enligt detta synsätt...
Tycker det luktar lite avundsjuka här, om TS vill lägga 50k på sina fälgar som han gillar så ska han väl få göra det, han köper en bil och utrustar efter hur HAN vill att den ska se ut, INTE hur nästa ägare vill ha det, för det skiter TS förmodligen blankt i.
Derank skrev:Tycker det luktar lite avundsjuka här, om TS vill lägga 50k på sina fälgar som han gillar så ska han väl få göra det, han köper en bil och utrustar efter hur HAN vill att den ska se ut, INTE hur nästa ägare vill ha det, för det skiter TS förmodligen blankt i.
Vad är det som är avundsjuka? Jag kan ärligt säga att jag inte är avundsjuk på fälgarna, jag har bytt original 19 mot 18 på Audin:) Däremot kan V70:n komma att bi en V90 snart, och då nog en T5...

Hej Jag håller på att måla skado[…]

Hjulinställning

Fick för många år sedan nedslag p[…]

Såg nu att du köpt från batterila[…]

Högt oljud ej från motor

Jag har funderat på hjullager. Dock när[…]