Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av barcusmrandt
Nu har Maroon Brown försvunnit även från den Norska konfiguratorn. Du skulle aldrig ha sagt nåt! :D Jaja - det blir ett samtal till till ÅF för att hitta på nåt annat...
Användarvisningsbild
av Wibe
barcusmrandt skrev:Nu har Maroon Brown försvunnit även från den Norska konfiguratorn. Du skulle aldrig ha sagt nåt! :D Jaja - det blir ett samtal till till ÅF för att hitta på nåt annat...
Haha, var ju tvungen att ta upp det med säljaren då jag också ville ha den klädseln Bild Sorry!

Skickat från min iPhone med Tapatalk
av oykkh
Hört ngt mer om den fina maroon klädseln? Är övertygad att den kommer. Men kanske efter v45?

Skickat från min SM-G935F via Tapatalk
Användarvisningsbild
av Wibe
oykkh skrev:Hört ngt mer om den fina maroon klädseln? Är övertygad att den kommer. Men kanske efter v45?

Så kan det säkert var. Bilia i Skövde hade ingen information om detta och Volvokontakten avslöjade i alla fall inget. Svaret jag fick var att den skulle bort från andra marknaders Bygg din Volvo eftersom det hade blivit något fel

av barcusmrandt
Ok så det kan hända den kommer lite senare alltså. Den är nästan värd att vänta på alltså! Tycker egentlige blond är den finaste, men väldigt opraktisk, speciellt med barn. Svart tycker jag är för tråkigt, och frugan tycker Amber är en babybajsfärg. No offense till de som har den alltså.
av oykkh
Ja svart är ganska trist. 90 procent väljer ju det.. man vill ju va unik och inte ha som alla andra.. ja volvo brukqr ju byta MY v17 eller om det är V20. Sen brukar man göra lite små ändringar i produktionen V45.. kan va allt från att komma med en ny interiör färg till att uppdatera tex olika online tjänster i bilen och ändra i tillvalen. Så det kan va så din säljare menade. För det blir ju ändå en MY2018. Och eftersom det fanns bilder på den interiör färgen gos volvo borde den va på g...

av barcusmrandt
Hot off the press! Har snackat med min ÅF igen och han säger jag kan vara helt lugn, Maroon Brown finns för beställning, de har bara tagit ner det från systemen inkl konfiguratorn en stund för uppdatering av nr osv tydligen. Så då ser det ut som jag får det jag vill ha ändå.
Användarvisningsbild
av Wibe
barcusmrandt skrev:Hot off the press! Har snackat med min ÅF igen och han säger jag kan vara helt lugn, Maroon Brown finns för beställning, de har bara tagit ner det från systemen inkl konfiguratorn en stund för uppdatering av nr osv tydligen. Så då ser det ut som jag får det jag vill ha ändå.
Någon info om när den skall gå att beställa?
Om den kommer vecka 45 lär det ju dröja innan du för din bil levererad!?

Fan, måste på min säljare igen Bild

Vilken ÅF i vilken stad?

av barcusmrandt
Jag är i Norge, men borde ju vara det samma i Sverige. Har ju inte fått bekräftat leveranserna än, så kan ju inte säga nåt med säkerhet, men juni/juli har han lovat leverans.
Användarvisningsbild
av AndreasThn
barcusmrandt skrev:Ok så det kan hända den kommer lite senare alltså. Den är nästan värd att vänta på alltså! Tycker egentlige blond är den finaste, men väldigt opraktisk, speciellt med barn. Svart tycker jag är för tråkigt, och frugan tycker Amber är en babybajsfärg. No offense till de som har den alltså.
Vi har ljus inredning i båda våra bilar och två barn ( 9mån & 6 år), tycker det funkar hur bra som helst bara att torka av nån gång emellanåt.

ATE har sina PowerDisc skivor med frästa sp&a[…]

Bromsslangar ska inte utsättas för direk[…]

Nu har jag hämtat bilen. Bilen har INTE st&ou[…]

760 tändningslås?

Ja, men prova först att mäta om du f&ari[…]