Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Linqid
APhilipsson skrev:
nordlp skrev:Subwoofer verkar inte gå att beställa längre på S90 2018
På s90 my18 är valen begränsade. Man får välja utrustningspaket.
Tex är mycket standard i r-design/inscription nästa steg blir r-design/incription PRO
Min blir en 17 o tillverkas i Sverige så jag skulle kunna lägga på en Subwoofer än så länge.
S90 MY18 är ju extremt begränsad vad gäller val, och jag förstår inte alls hur Volvo har tänkt. Man kan ju i princip inte välja någonting!
av filippb
Har själv känslig hörsel och tyckte faktiskt att basen i B&W var för påträngande, var tvungen att dra ner den i EQ:n för att inte störa mig.

Tycker att standardstereon ger bra ljud vid normal volym men basen blir snabbt grötig om man vrider upp.

Jag skulle säga att man absolut vill ha sub om man gillar att lyssna högt. Annars tror jag standardstereon funkar bra för gemene man.
av falkn
Fler som hunnit få intryck av HP + sub eller som hunnit köra mer med den kombinationen och kan återge mer? Jag har en vecka kvar till sista ändringsdatum och funderar på att lägga till det. Fått ett pris på 4000 från min handlare.
Användarvisningsbild
av jcartel
falkn skrev:Fler som hunnit få intryck av HP + sub eller som hunnit köra mer med den kombinationen och kan återge mer? Jag har en vecka kvar till sista ändringsdatum och funderar på att lägga till det. Fått ett pris på 4000 från min handlare.
Jag hade LÄTT lagt till sub för 4000 kr om jag kunnat. Definitivt värt det.
Tyvärr inte tillgängligt på Kinetic :'( Typ enda tillvalet som hade varit inom räckhåll för mig prismässigt som jag känner att jag går miste om pga valt Kinetic i min bil.
Trasig Renault Scenic

Ja man måste nog ha något annat ä[…]

Jag får ingen träff på detta &oum[…]

Beställde sån här https://fordonsd[…]

Har fått tillbaka styrenheten nu och det vis[…]