Moderator: Moderatorer
megaoctane skrev:Er det håp for ren el bil av S/V60 eller S/V90??Ja, först blir det en i V40-storlek som ev kommer visas redan 2017. Och senast 2019 hsr dom sagt att det ska komma en på SPA-plattformen (om det blir exskt V60 eller 90 vet vi ju inte... Men den storleken..).
AndreasThn skrev:Bi-fuel borde väll klassas som miljöbil oxå?Det bör den göra, antar jag. Den verkar dock inte vara färdig miljödeklarerad än.
Umbriel skrev: Det bör den göra, antar jag. Den verkar dock inte vara färdig miljödeklarerad än.
Vet inte om det finns någon att se live än? Någon som sett en eller vet hur mycket bagageutrymme gas-tankarna stjäl?
Umbriel skrev:9cm högre golv. Skulle gärna se den i verkligheten innan jag beställer.AndreasThn skrev:Bi-fuel borde väll klassas som miljöbil oxå?Det bör den göra, antar jag. Den verkar dock inte vara färdig miljödeklarerad än.
Vet inte om det finns någon att se live än? Någon som sett en eller vet hur mycket bagageutrymme gas-tankarna stjäl?
Nordan skrev: 9cm högre golv. Skulle gärna se den i verkligheten innan jag beställer.Vad hade V70 Bi-fuel? 12 eller 10? Minns inte riktigt.
Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
grillchips skrev:De tidiga v70 (de som hette AFV?) hade högre golv än de sena kan stämma att det är 12 på de, min är de nog ca 9.Nordan skrev: 9cm högre golv. Skulle gärna se den i verkligheten innan jag beställer.Vad hade V70 Bi-fuel? 12 eller 10? Minns inte riktigt.
Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
Troligen en 2013 XC70, som hör hemma här[…]