- lör 05 mar 2016, 23:18
Och så länge det är mjukvara som man får tillgång till är det inget problem.
Angående pp tycker jag det tyder på när det är endast en bilmodell som blir drabbad, dessutom deras flaggskepp och endast en årsmodell att det inte riktigt klaffat som man tänkt.
Jag tycker det är dåligt att ändra så drastiskt i hårdvaran efter så kort tid utan info.
Det är min personliga uppfattning och givetvis präglas det av att jag har en 2016.
KrilleW skrev:Jag tycker det definitivt är bra att utvecklingen går snabbt framåt!Hyted skrev:
Bilmarknaden är knappast uppbyggd som telefonvärlden. Bil byter man vanligtvis inte varje år.
Tycker hur som helst det är jäkligt surt!
Och jag tycker det är rätt fult att inte meddela att ex powerpuls kommer att komma redan året därpå.
Framförallt handlar det om att andrahandsvärdet kommer va kass på MY16.
De flesta byter troligtvis inte telefon varje år heller. Det var en liknelse med att teknik går snabbt framåt, man vill ha ut nyheter snabbt för att hålla sitt varumärke attraktivt. Men jag håller med dig, det är jävligt surt och kostsamt. Men så kommer utvecklingen alltid att se ut.
Varför tycker du det? Det är väl inget bilmärke som i förväg berättar vad som komma skall? Det vore ju lite att skjuta sig själv i foten...
Och så länge det är mjukvara som man får tillgång till är det inget problem.
Angående pp tycker jag det tyder på när det är endast en bilmodell som blir drabbad, dessutom deras flaggskepp och endast en årsmodell att det inte riktigt klaffat som man tänkt.
Jag tycker det är dåligt att ändra så drastiskt i hårdvaran efter så kort tid utan info.
Det är min personliga uppfattning och givetvis präglas det av att jag har en 2016.