Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av W.A.P.E.
Här kommer mina småtaskiga bilder från Volvo Cars Showroom. Bilen var riktigt trevlig, bakänden över förväntan.

Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Användarvisningsbild
av simonhalmstad
Dålig kvalité på sätena som redan veckat sig, har sett det på flera nya XC90 att det veckat sig där med. Dessutom verkar baksidan av stolen vara av plast vilket jag inte gillar. Men alltid kul med fler bilder, det var snygga bilder du tog med bra vinklar. :)
Användarvisningsbild
av W.A.P.E.
Skuldrans nya stenhårda vinkel gillade jag mkt.
Användarvisningsbild
av svergie2
XC90_Executive skrev:Att det veckar sig på sätena visar att det är bra kvalité och inte tvärt om! :wink:
Sarkasm eller är det så?
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
Det är så! :)

Med en bra läderkvalité och hög komfort i stolarna är det helt omöjligt att inte få veck. Nappalädret i S/V/XC90 är väldigt mjukt och fint och komforten i stolen är helt otrolig! :-)-)
Användarvisningsbild
av svergie2
XC90_Executive skrev:Det är så! :)

Med en bra läderkvalité och hög komfort i stolarna är det helt omöjligt att inte få veck. Nappalädret i S/V/XC90 är väldigt mjukt och fint och komforten i stolen är helt otrolig! :-)-)
Okay! Bild
av Amli
XC90_Executive skrev:Det är så! :)

Njaa.. Jag hade nappaläder och komfortstolar på min förra X5:a och där veckade det sig inte. Skinnet där var minst av samma fina kvalitet som på XC90 så det är inte direkt en riktlinje.
Håller däremot med om komforten i stolarna i XC90 och S90. Kanske bilvärldens bästa just nu :-)-)
Brainys V60

Du är långt ifrån den först[…]

På en xc-70, 2008, kan man använda obd-[…]

Kanske, tar de flesta bilar som kommer på pr[…]

Sedan sommardäcken åkte på har ja[…]