- tis 29 sep 2015, 22:18
Alltså, nu har jag sett bilen lite mer uppackad. Tyvärr stod den jävligt illa till så kunde inte ta några bilder pga solen som förstörde varenda bild.. Men jag såg redan på typ 30 meters avstånd vilken riktigt fet bil det är. Den är så grymt mycket snyggare och fetare än inscription. Hela intrycket av fronten fick mig att tappa hakan. Svårt att förklara, men riktigt riktigt riktigt fet bil. Jag skulle inte tveka en sekund på att välja R-design framför inscription om jag hade haft pengar att köpa en.
Det va mycket svart i fronten som gjorde den styggare och vassare på något vis. Tycker att xc90 passar betydligt bättre i R-design nu oxå faktiskt.
Har någon vägarna förbi lilla Nyköping så kan ni se den hos volvohandlarn i stan i några dagar till. Vet inte när den ska levereras ut. Men den är bara uppackad ifrån själva overallen som dom har på transport.
Men helthetysintrycket, sjukt fet, stygg och snygg bil! Grattis till alla som valt R-design säger jag bara!
Det va mycket svart i fronten som gjorde den styggare och vassare på något vis. Tycker att xc90 passar betydligt bättre i R-design nu oxå faktiskt.
Har någon vägarna förbi lilla Nyköping så kan ni se den hos volvohandlarn i stan i några dagar till. Vet inte när den ska levereras ut. Men den är bara uppackad ifrån själva overallen som dom har på transport.
Men helthetysintrycket, sjukt fet, stygg och snygg bil! Grattis till alla som valt R-design säger jag bara!
Volvo V40 D2 2014, your kinetic, automat, VOC
Volvo V60 D4 AWD Ocean Race Edition, BE PRO, Automat, Voc.
Volvo V60cc D4 AWD Momentum, BE, VOC.
Kör: XC60 T5 AWD MY18 R-design. Teknik PRO, Voc, 21", skärmbreddare, Crystal white ++++
Volvo V60 D4 AWD Ocean Race Edition, BE PRO, Automat, Voc.
Volvo V60cc D4 AWD Momentum, BE, VOC.
Kör: XC60 T5 AWD MY18 R-design. Teknik PRO, Voc, 21", skärmbreddare, Crystal white ++++