Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Tjocken
Alltså, nu har jag sett bilen lite mer uppackad. Tyvärr stod den jävligt illa till så kunde inte ta några bilder pga solen som förstörde varenda bild.. Men jag såg redan på typ 30 meters avstånd vilken riktigt fet bil det är. Den är så grymt mycket snyggare och fetare än inscription. Hela intrycket av fronten fick mig att tappa hakan. Svårt att förklara, men riktigt riktigt riktigt fet bil. Jag skulle inte tveka en sekund på att välja R-design framför inscription om jag hade haft pengar att köpa en.

Det va mycket svart i fronten som gjorde den styggare och vassare på något vis. Tycker att xc90 passar betydligt bättre i R-design nu oxå faktiskt.

Har någon vägarna förbi lilla Nyköping så kan ni se den hos volvohandlarn i stan i några dagar till. Vet inte när den ska levereras ut. Men den är bara uppackad ifrån själva overallen som dom har på transport.

Men helthetysintrycket, sjukt fet, stygg och snygg bil! Grattis till alla som valt R-design säger jag bara!
av Amli
Klart kul att se R-design rulla ut i andra färger. Den var riktigt snygg Hyted! Förstår att du är nöjd :-)-)

Volvo har onekligen lyckats fantastiskt bra med designen på XC90 tycker jag. Sportigheten i R-design och elegansen i Inscription.
Användarvisningsbild
av simonhalmstad
Vilken lång motorhuv nya xc90 har! Ser ut som att det skulle få plats 4st vea motorer i den ;)
Användarvisningsbild
av sura56
Volvo XC90 klocka måste man ju ha :P

Bild
Användarvisningsbild
av Micce1980
sura56 skrev:Volvo XC90 klocka måste man ju ha :P
:*O/
av Amli
sura56 skrev:Volvo XC90 klocka måste man ju ha :P

Bild
Jag ber till gudarna att det är en kinesisk fake klocka och inte något Volvo själv säljer.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
App i sensus V90 CC ‘17 T5.

Du må gå til Volvo är så f&[…]

Beställt nya sommardäck, får bli[…]

Byta Batteri V oc vilka funkar

Hur blev det? Funkade det?

Brainys V60