Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Linqid
Jag såg en Bursting Blue R-design med 22" fälgar i trafik idag och vilken bil! Hela gatan vände sig om, en riktig "looker"!
av Avve
xc90twin skrev:
Avve skrev:Hej!
Min Bursting-blå kommer till handlaren den 9/10 och för mig var det till en början en självklarhet med denna blå men slutligen så valde jag medan denna och vit-metallic. Det som till sist avgjorde är att jag gillar bilar med färg och då jag väntat länge pga att jag valde R-design så vore det ju dumt att ta en "vanlig" färg.

Hade jag köpt en Inscription så hade jag fått den i början av juni så med fyra månaders extra väntan på en R så känns det kul att ha en färg som är unik för R. Jag hoppas sen att den blir värd all väntan :-).

/Arvid
Kan du legge ut bilder av bilen når du får den?
Bilagor
4.jpg
4.jpg (1.43 MiB) Visad 579 gånger
3.jpg
3.jpg (777.78 KiB) Visad 575 gånger
7.jpg
7.jpg (806.15 KiB) Visad 567 gånger
8.jpg
8.jpg (1.91 MiB) Visad 6544 gånger
6.jpg
6.jpg (995.03 KiB) Visad 6760 gånger
5.jpg
5.jpg (1.63 MiB) Visad 6391 gånger
2.jpg
2.jpg (1009.32 KiB) Visad 586 gånger
Användarvisningsbild
av sura56
Avve skrev:
xc90twin skrev:
Avve skrev:Hej!
Min Bursting-blå kommer till handlaren den 9/10 och för mig var det till en början en självklarhet med denna blå men slutligen så valde jag medan denna och vit-metallic. Det som till sist avgjorde är att jag gillar bilar med färg och då jag väntat länge pga att jag valde R-design så vore det ju dumt att ta en "vanlig" färg.

Hade jag köpt en Inscription så hade jag fått den i början av juni så med fyra månaders extra väntan på en R så känns det kul att ha en färg som är unik för R. Jag hoppas sen att den blir värd all väntan :-).

/Arvid
Kan du legge ut bilder av bilen når du får den?
Riktigt läcker, jag orkade inte vänta så länge så det fick bli en "vanlig" inscription :P
av Avve
Twiy skrev:Avve har du luftfjädring eller inte ? Tänkte på att den såg ganska låg ut ?
Japp, det är luftfjädring på den.

/Arvid

Hej! Hur får man varvräknaren att funk[…]

Intressant berätta mer... kunde du smö[…]

Det går, men det ända "rätta&[…]

https://aeromotors.se/kataloog/article/7163682/p-8[…]