Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Linqid
Vad ges för förklaring till varför just din bil är försenad? Om du är den enda som inte fått din FE ännu låter det ju rent spontant som att det kan ha blivit något fel på din bil som behöver åtgärdas innan leverans, och då är det ju så att säga inte så mycket att göra annat än att gilla läget.

Tråkigt oavsett, men den som väntar på något gott..
av JimmyK
gnugnaf skrev:Va??
Jag blir otroligt besviken när jag får höra detta. Nej, jag har inte fått min FE ännu.
Det har skjutits fram igen, igen och nu kanske kommer den 4/6. 3-4 veckor efter
att alla andra verkar ha fått sina FE.
Känns som man blivit blåst och regnrocken som man fick inte riktigt är kompensation nog.
Jag har mailat marknads och PR chefen men kommer väl bara rinna ut i sanden.
Om så är fallet är det sista Volvon jag och mitt företag köper!

Är det någon som vill dela med sig om ev rabatt på FE bilen vilket enligt min handlar
är omöjligt att ge och göra något på. Känns som man blir lika fintad där också.
Detta låter inte ok. Jag kommer hämta min xc90 imorgon kl 10.00 och det är inte en FE utan en "vanlig" och jag fick drygt 12% rabatt.
Användarvisningsbild
av svergie2
JimmyK skrev:
gnugnaf skrev:Va??
Jag blir otroligt besviken när jag får höra detta. Nej, jag har inte fått min FE ännu.
Det har skjutits fram igen, igen och nu kanske kommer den 4/6. 3-4 veckor efter
att alla andra verkar ha fått sina FE.
Känns som man blivit blåst och regnrocken som man fick inte riktigt är kompensation nog.
Jag har mailat marknads och PR chefen men kommer väl bara rinna ut i sanden.
Om så är fallet är det sista Volvon jag och mitt företag köper!

Är det någon som vill dela med sig om ev rabatt på FE bilen vilket enligt min handlar
är omöjligt att ge och göra något på. Känns som man blir lika fintad där också.
Detta låter inte ok. Jag kommer hämta min xc90 imorgon kl 10.00 och det är inte en FE utan en "vanlig" och jag fick drygt 12% rabatt.
Det låter inte okej, nej :/

Grattis till din bil iaf! :D Spec? Lägg upp bilder imorgon :)
av Amli
JimmyK skrev:
Bra rabatt. Är det som privatperson eller med företagsavtal?
av JimmyK
Då var min bil levererad. Dock så fungerade inte Volvo oncall så den måste in på verkstad för att fixa detta. Men annars känns allt bra.
Bilagor
image1.JPG
1
image1.JPG (613.06 KiB) Visad 1076 gånger
av volvokhaled
JimmyK skrev:Då var min bil levererad. Dock så fungerade inte Volvo oncall så den måste in på verkstad för att fixa detta. Men annars känns allt bra.
Grattis! Väldigt fina fälgar! :-)-)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10

Jag provkörde och provsatt en hel hög […]

Solenoid b4b

Glapp kan vara så enkelt som en dålig […]

XC60 T8 Polestar Engineered MY21 och nyare har en […]

Kod: ECM-720A Definition: Startspärrkommunika[…]