Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av DonNicce
Å andra sidan har AutoExpress faktiskt sett XC90 okamouflerad. De var en av alla de journalister som var i Sverige förra veckan och åkte med i XC90. VOlvo visade visst även den riktiga bilden, men under strikt fotoförbud. Så den här skissen är nog gjort tillsammans med han som tittat på bilen – lite som polisens fantombilder :)

Jag tycker det ser bra ut! Lagomt kaxig.:)
av marcbe
DonNicce skrev:Å andra sidan har AutoExpress faktiskt sett XC90 okamouflerad.
Just därför är det dåligt att deras illustrationer inte är mer lika verkligheten.
Användarvisningsbild
av MartinS
Den rockar ju! Bilderna väcker grymt ha-begär hos mig. Helt perfekt balans mellan råhet, elegans och sportighet.

Bara hoppas bilderna är snarlika orginalet.
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
Det handlar ju inte om att det är en iPad inbyggd i bilen. Funktionen är ju att du kan spegla din Apple-produkt så du får funktionerna rakt in i bilen och möjlighet att styra dom från pekskärmen.

Givetvis får man stereo, navi, blåtandstelefon osv som vanligt även om man inte har t.ex en iPhone.
Användarvisningsbild
av rosenlorden
Var på visning av nya XC90 idag, kan säga att den var riktigt FEET! Kommer nog bli en liten nysucce för gamla dinosaurien! Vilken front, har man den i backspegeln kommer man nog haja till ordentligt i början 8)
av olifen
Såg nya XC90 på hemlig förhandstitt på jobbet idag och kan säga så här:

Jag är inte direkt besviken över att jag beställde den gamla med r-design som kommer om några veckor! :)

Frågor? ;)
av Linqid
olifen skrev:Såg nya XC90 på hemlig förhandstitt på jobbet idag och kan säga så här:

Jag är inte direkt besviken över att jag beställde den gamla med r-design som kommer om några veckor! :)

Frågor? ;)
Ja, varför? Blir den nya för dyr?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 13

Vad sjutton heter tvärbalken som sitter strax[…]

Det är inte så att du har blinkers som […]

, så jag kan dra 300 kg mer jämf&oum[…]

S80 -99 styrservo