Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av SundanceKid
Hej!
Har bytt till 20" fälgar på min bil. På min volvo står det "20" 5-dubbellekrad, silver, Diamond Cut".

Vilka fälgar är det? I appen heter de inte silver...
av Tuppen30
Till er som har fått era snygga v90 r-design. Har ni valt klimatpaketet med värme i r-ratten? Får min v7 utan r-ratt men med värme.
Senast redigerad av 1 Tuppen30, redigerad totalt 0 gånger.
av Enfinneigen
Hej

Jag skulle gärna visa de första bilderna jag har av min nya R Design som levererades i dag här i Helsingfors. Jag tror att den är en av de första som har levererats här i Finland. Tyvärr vet jag inte hur man kan sckicka bilder i detta forum ? Om någon kan berättä vad jag borde göra för att bifoga bilder scickar jag några bilder av R Design D4 AWD i Osmium grey.
av bankb
Enfinneigen skrev:Hej

Jag skulle gärna visa de första bilderna jag har av min nya R Design som levererades i dag här i Helsingfors. Jag tror att den är en av de första som har levererats här i Finland. Tyvärr vet jag inte hur man kan sckicka bilder i detta forum ? Om någon kan berättä vad jag borde göra för att bifoga bilder scickar jag några bilder av R Design D4 AWD i Osmium grey.
Ladda ner appen Tapatalk och logga in på forumet så kan du enkelt lägga in bilder direkt från telefonen.

Väntar med spänning på bilderna!

Skickat från min iPhone med Tapatalk
av spoon
Tuppen30 skrev:Till er som har fått era snygga v90 r-design. Har ni valt klimatpaketet med värme i r-ratten? Får min v7 utan r-ratt men med värme.
Jeg har fått bekreftet av selgeren at min V90 R-design blir levert med varme i rattet.
R-design ratt med padler.
av Enfinneigen
BildBild

Här är de första bilderna av min nya R Design som jag fick idag. Hoppas bilderna syns ... jag laddade Tapatalk och sen här är första gången jag skickar bilder.

Jag har kört bara 40 km och därför är det inte dags för att dela erfarenheter ...

Sent from my iPhone using Tapatalk
av Tjocken
Goldenbroker, har du fått bilen levererad utan att dom borrat i främre kofångaren för reg-skylt, eller är det bara jag som har dålig syn? Grymt mycket snyggare är ju bilen iaf utan reg-skylt fram!
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 39
En massa felmeddelanden!

Jag sprayade igår kontaktspray i kontaktstyc[…]

Turbo problem V70

lämnade i till verkstaden han fick fram fel[…]

Får inte loss länkarm 740