Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av SBergdahl
perhall skrev:Jag tycker V90:n är sjukt snygg. http://www.auto-motor-und-sport.de/vide ... 03966.html
Ja, videon har ni ju sett men kul att de visar den i Tyskland och skriver att både Tyskland och andra länder funderar på att köpa in den... blir väl ett antal utländska kommissarieprogram som kör V90:)
Barnaby i Morden i Midsomer lär väl köra en S90 nästa säsong om inte annat. Det har ju varit Volvo där ett tag nu ;)
av perhall
SBergdahl skrev:
perhall skrev:Jag tycker V90:n är sjukt snygg. http://www.auto-motor-und-sport.de/vide ... 03966.html
Ja, videon har ni ju sett men kul att de visar den i Tyskland och skriver att både Tyskland och andra länder funderar på att köpa in den... blir väl ett antal utländska kommissarieprogram som kör V90:)
Barnaby i Morden i Midsomer lär väl köra en S90 nästa säsong om inte annat. Det har ju varit Volvo där ett tag nu ;)
Absolut. Var ju Rover och Ford i de tidiga MiM... man ser också många Volvo polisbilar när man är i England...
Användarvisningsbild
av SBergdahl
perhall skrev:
SBergdahl skrev:
Absolut. Var ju Rover och Ford i de tidiga MiM... man ser också många Volvo polisbilar när man är i England...
Jaguar ett tag också.
Användarvisningsbild
av SBergdahl
Nu kommer de. V90 som polisbil alltså. Såg precis ett helt släp med nya polisbilar rulla förbi fönstren här på jobbet. 5 V90 och 1 V90 CC tror jag det var.

Snart i en backspegel nära dig :D
Användarvisningsbild
av JanneP77
Hittade en bild på nätet. En CC med, ser ut som att den har mörka fälgar, kan se riktigt grym ut...

Bild

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användarvisningsbild
av fjohan82
Trevligt, RYY och CPN är D5or som ska till hufvudstaden ser jag...
Senast redigerad av 1 fjohan82, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av SBergdahl
Det var mörka fälgar på den CC jag såg också.

Men med tanke på hur sällan jag ser polisbilar i trafiken lär det väl dröja innan jag ser en rulla på egna hjul. Skulle vara om någon av dem hamnar på Bilias plåtverkstad som jag ser från jobbet då :lol:
Användarvisningsbild
av svergie2
Hade en V90 polisbil bakom mig förra fredagen i Skövde. Var ingen uniformerad person som körde iaf. Bild

Skickat från min OnePlus 3
Användarvisningsbild
av JanneP77
Nu har det gått en tid sedan den här tråden var uppe senast. Har någon mer information om när (och OM) vi kommer att få se V90 i polisskrud? Tidigare skrev de att de första leveranserna skulle bli under våren 2017 men jag har då varken sett eller hört om någon sådan polisbil än...

Skickat från min iPhone med Tapatalk
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
Virvelspjäll

Du behöver nollställa/göra adaption[…]

Var köpa stödbatteri?

Jag är hyfsat säker på att du kl[…]

Ökad komfort med 17”