- sön 18 sep 2016, 21:21
#1110563
En liten touch idag tar ju lätt med sig strålkastarna, svindyra med led och aktiva motorer placerade oskyddat längst ut i hörnen, ac kondensor, oljekyl och vattenkyl plus plastfonten som helt saknar kofångare far också och vips kostar kalaset +100.000 med olackering av nya delar, huven borde inte vara något speciellt.
Gorban skrev:Men faktum kvarstår. Det är en försäkringsfråga och en kostnadsfråga vid reparation. Audi uppnår i princip samma effekt med sin höga grill där de slipper dra ner huven så långt och har maskerat det snyggt. Premiumbilar är dyrare att reparera så det är där försäkringsbolagens krav är större.Nu hänger jag inte med, vad är det för speciellt med huven, är den i guld.
En liten touch idag tar ju lätt med sig strålkastarna, svindyra med led och aktiva motorer placerade oskyddat längst ut i hörnen, ac kondensor, oljekyl och vattenkyl plus plastfonten som helt saknar kofångare far också och vips kostar kalaset +100.000 med olackering av nya delar, huven borde inte vara något speciellt.
Friheten dog i Sverige 1967 när den fria farten försvann.
Alla vill dö unga, men helst så sent som möjligt.
Alla vill dö unga, men helst så sent som möjligt.