Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av ansjo
Men varför ta bort 40-20-40 delning på baksätet? Lite småsaker som känns som ett steg tillbaka, annars är den grymt fin. Men vete tusan om inte jag tycker S90 ser bättre ut (än så länge) :wink:...
Användarvisningsbild
av snoddasD5
ansjo skrev:Men varför ta bort 40-20-40 delning på baksätet? Lite småsaker som känns som ett steg tillbaka, annars är den grymt fin. Men vete tusan om inte jag tycker S90 ser bättre ut (än så länge) :wink:...
Dom har ju satt tillbaka skidluckan så därför tycker dom säkert 40-20-40 inte behövs nån plan har dom ju.
av Lövet
Den avtagbara innan kostade väl nästan 10 tusen original? I så fall är 12k för en fällbar mera prisvärt.
Användarvisningsbild
av snoddasD5
Lövet skrev:Den avtagbara innan kostade väl nästan 10 tusen original? I så fall är 12k för en fällbar mera prisvärt.
Fast 8225:- avtagbart 10215:- men många hoppade ju redan då.
Hoppas den funkar har 2polare med nya BMW dom funkar dåligt när blir snö och is vill inte fälla ut.
av Lövet
snoddasD5 skrev:
Lövet skrev:Den avtagbara innan kostade väl nästan 10 tusen original? I så fall är 12k för en fällbar mera prisvärt.
Fast 8225:- avtagbart 10215:- men många hoppade ju redan då.
Hoppas den funkar har 2polare med nya BMW dom funkar dåligt när blir snö och is vill inte fälla ut.
Vi får innerligt hoppas att det inte är samma elkrok som satt på E60/E61. De gick sönder i parti och minut, framförallt för de som körde med dem utfällda för länge.
Användarvisningsbild
av snoddasD5
Vi får innerligt hoppas att det inte är samma elkrok som satt på E60/E61. De gick sönder i parti och minut, framförallt för de som körde med dem utfällda för länge.

Varför gick dom sönder när var ute förlänge? för jag lär då ha på min V90 den ute.
av Kuisma
Lövet skrev:Märkligt att det ska vara så svårt att inse att man säljer fler bilar på att bilen är snygg än att man kan lasta in ett kylskåp baktill? Folk skiter i sånt och köper hemkörning istället numera. Tider ändras.
Tja. ....det är ju inte så ofta jag kör runt på kylskåp. Men däremot hundburar, blir det en del. Jag får nog hålla kvar i den gamle modellen. Redan från -08 så försvinner det mycket yta till burarna. Och är det då som jag har det med 3 burar av den lite större modellen så skiter det sig ordentligt.
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 34

Kolla under batterilådan och vid "burke[…]

https://www.ntd.com/volvo-recalls-over-413000-us-v[…]

En massa felmeddelanden!

Laddade batteriet fullt igår och bilen kom[…]

Trasig Renault Scenic