Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av kez_style
Wow, utan tvekan snyggaste v90 jag sett! Jag väntar in min vita v90 dock utan fabrikstoning... Vad har du för toning och %?

Skickat från min E5823 via Tapatalk
Användarvisningsbild
av W.A.P.E.
Den bil(d)en kommer ju bli viral :)
av extragloves
Jäkligt snygg med stylekittet, lite avis :D Hoppas det löser sig snabbt för dig med skadan på kabelstammen. Jag har två veckor kvar till uthämtning av min. Den bör se ut något i stil med detta, ser mycket fram mot det!
v90.png
v90.png (186.41 KiB) Visad 638 gånger
av extragloves
Ja tyvärr. Efter vad jag läst här ska den färgen vara ganska tråkig men jag tyckte det såg bra ut i konfiguratorn och sen var det för sent att ändra sig när jag började luta åt den blå. Idag uppdaterades status till att bilen är byggd :-)-)
av liketlever
extragloves skrev:Ja tyvärr. Efter vad jag läst här ska den färgen vara ganska tråkig men jag tyckte det såg bra ut i konfiguratorn och sen var det för sent att ändra sig när jag började luta åt den blå. Idag uppdaterades status till att bilen är byggd :-)-)

kan säga att den blåa i bygg din volvo, bursting blue inte alls ser så (blå) ut i verkligheten.
av Goldenbroker
bankb skrev:
Spoiler »
Riktigt snygg bil! Extra snyggt med toningen. Är det fabrikstoningen? Ser mycket mörkare ut än på min V70. Valde inte den utan tänkte göra i efterhand just för att jag trodde den var för ljus. Men det ser riktigt snyggt ut på din bil!

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Tack!
Ja det är fabrikstoning. Gick i precis samma tankar då det ryktades om att org. skulle vara ganska ljus, men detta blev över förväntan! :)
Dock är den kanske inte riktigt så mör som det ser ut, då den trots allt står inne i verkstan där det är ganska dålig belysning i förhållande till t.e.x i bilhall eller utomhus.

Har även bokat tid för att tona sidoframrutorna i nästa vecka. Då upplevs de org. tonade rutorna ännu mörkare pga. det minskade ljusinsläppet ;)
Brukar ha 20-25% toning på sido framrutorna har jag för mig, och det blir riktigt bra 8)
av Goldenbroker
extragloves skrev:Jäkligt snygg med stylekittet, lite avis :D Hoppas det löser sig snabbt för dig med skadan på kabelstammen. Jag har två veckor kvar till uthämtning av min. Den bör se ut något i stil med detta, ser mycket fram mot det!
v90.png
Tack! Ja, jag är så jädra nöjd över att jag upptäckte att stylekittet gick att välja. hade bara någon vecka kvar att ändra min order när det dök upp på bygg din volvo.

Men Jag tror inte alls Bright Silver blir tråkig, tvärt om! Tror den kommer att bli riktigt snygg!
Jag valde mellan Vit, Electric silver och Bright silver.
Jag är helt övertygad om att den kommer se riktigt bra ut då karrosen påminner en hel del om bmw 5-serie,
och 5-serien gör absolut inte bort sig i ljus silver :)
av Goldenbroker
W.A.P.E. skrev:Den bil(d)en kommer ju bli viral :)
Haha, ja det verkar så! Har redan börjat snurra runt rätt bra på nätet 8)
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 39
En massa felmeddelanden!

Jag sprayade igår kontaktspray i kontaktstyc[…]

Turbo problem V70

lämnade i till verkstaden han fick fram fel[…]

Får inte loss länkarm 740