- lör 26 nov 2016, 10:37
Kvalitet eller inte. En Merca är knappast dubbelt så bra än XC70, och enligt de flesta poliser så är just XC70 den bästa polisbilen.
Det gör mercan i mina ögon till ett dumt köp om den kostar dubbelt så mycket. Jag ska höra på jobbet med dom som kör
Merca vad de tycker om den. Det jag vet är att bromsarna är "sådär".
Och vad gäller E-klass så är de inte alls speciellt vanliga som ambulanser längre. Kanske finns några få kvar, men idag så kör dom nästan uteslutande bussar. Och det går omöjligt att jämföra en ambulans med hur en polisbil körs.
Det gör mercan i mina ögon till ett dumt köp om den kostar dubbelt så mycket. Jag ska höra på jobbet med dom som kör
Merca vad de tycker om den. Det jag vet är att bromsarna är "sådär".
Och vad gäller E-klass så är de inte alls speciellt vanliga som ambulanser längre. Kanske finns några få kvar, men idag så kör dom nästan uteslutande bussar. Och det går omöjligt att jämföra en ambulans med hur en polisbil körs.
XC60 D4 AWD Classic Summum, Klimatpaket VOC, Lastpaket, Teknikpaket PRO, Onyx black, Polestar, Läderstol Sport, m-grå innertak, Titania 20", Vinterhjul 18" LEDA, Stylekit silver, stänkskydd f+b, stötfångarskydd bak, Spegelkåpor silver