Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av filippb
Zanetti skrev:Vet någon hur det generellt sett fungerar när man ändrar en beställning? Hamnar man längst bak i kön, eller behåller man sin plats?
Min erfarenhet är att man behåller sin plats i det stora hela. Det finns dock risk att dina ändringar berör delar som det kan råda brist på och då kan leveranstiden försenar markant.

Sen tror jag att man får räkna med liten "penalty" varje gång man ändrar. Jag bytte till läderklädsel och la till drive mode settings och mitt datum flyttades 2 dagar.
Användarvisningsbild
av StringerBell
Stå i kö och vänta är fint, vettu!

Varumärkesstrategi direkt från Stureplansgruppen.
av megaoctane
vlakers skrev:Beställde en V90 D4 r-design förra veckan leverans v 4 :( 24 veckors väntan...
Hvilken farge gikk du for?
R-Design ser unektelig tøff ut, men burde hatt mulighet for annet enn svarte seter.
Användarvisningsbild
av grillchips
Det enda jag egentligen skulle vilja ha från R-design är Bursting Blue. I övrigt är jag nog mer såld på den som den är.
av Volvovirgin
Just beskjed fra åf at amber skinn og sort tak i lar seg kombinere lenger. Noen andre som har hørt noe lignende? Får et bekreftet svar på hva årsaken er og om det faktisk stemmer fra fabrikken i morgen. Min hadde hadde levering ca v46.
av Gorban
Volvovirgin skrev:Just beskjed fra åf at amber skinn og sort tak i lar seg kombinere lenger. Noen andre som har hørt noe lignende? Får et bekreftet svar på hva årsaken er og om det faktisk stemmer fra fabrikken i morgen. Min hadde hadde levering ca v46.
Svart tak är ju standard om man beställer Amber så det kan vara därför man inte kan välja till svart tak som en separat option om man har valt Amber.
av Volvovirgin
Ja det skal være standard på amber. Er derfor jeg ikke skjønner hva som er problemet. Får svar fra fabrikken i morgen så får vi se om det bare er en misforståelse eller om det er kommet noen endringer fra fabrikken.
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
Brandsläckare i V90?

Vill minnas att Volvo har erbjudit sådan eft[…]

Jo, 18” har ET 55. Det har även 19&rdqu[…]

Motorvärmare 850

Beställde nyss slangvärmaren RE480 och m[…]

Prestige Performance