Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Derank
Och att du mixtrar i ini filen innebär inte att du blir utan SW uppdatering, dok så är det typ år 1-3 i bästa fall bilen får lite ny SW, sedan läggs det inget krut på dem gamla bilen från volvos sida längre. Jag har mekat det mesta som går i min ini fil, man ser om i displayen att min bil inte är orginal längre och ITP är borttaget, saker som inte ska finnas i bilen är aktiverade osv och bilen är optimerad sedan dag ett + en massa andra saker jag inte nämner här och den är servad hos ÅF från dag 1 och ingen har någonsin sagt något om att bilen inte är orginal el vad ni nu kallar det.

så mixtra på bara säger jag.
Användarvisningsbild
av sewen
Ja är det int
Lövet skrev:
least skrev:Exempelvis spelkonsoler som modifierats kan blockeras från att nyttja tjänster över nätet, och den blockeringen är permanent.
Jo men det är inte otillåtet att spela off line eller liknande. Som sagt, licensvillkor för tjänster är en sak men det är inte lag. Några mjukvaruuppdateringar vid service ger inte Volvo heller på gamla bilar det är en stor bluff som jag inte förstår hur de kan ha kommit undan med. Att det är ens ingår i marknadsföringen är rent bedrägligt.
Berätta gärna mer! När är en bil gammal? Kan man få det om man ber om det/betalar för det?

Snyggt! Bävar inför bromsjobbet, det ve[…]

The discs don't look too worn. Check that they are[…]

Ny stereo i min s40 2004

Hej, passar en sådan stereo direkt i urtaget[…]

Är det inte bytt egr och egr kylare på […]