Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av CivIng
Ilduce77 skrev: tis 14 jul 2020, 21:19 Ja, exakt.. Det inbyggda funkar bara för VOC. Inte internet
Ok, tack för svar.
av Matnil78
Ah okej, det sitter ett Telenor-kort där bak men det är kanske original-kortet för VoC? Det funkar iallafall inte för internet.... Kopplar via telefonen men vill nog ha det mer "fristående" i bilen än att ständigt ha internet-delning på telefonen såja provar beställa ett nytt kort från Tre så får jag se om det går att lösa så enkelt :) Tack för hjälpen
av Pellemobil
Matnil78 skrev:Ah okej, det sitter ett Telenor-kort där bak men det är kanske original-kortet för VoC? Det funkar iallafall inte för internet.... Kopplar via telefonen men vill nog ha det mer "fristående" i bilen än att ständigt ha internet-delning på telefonen såja provar beställa ett nytt kort från Tre så får jag se om det går att lösa så enkelt :) Tack för hjälpen
Det kort som sitter där är nog förre ägarens. Det brukar följa med ett kontantkort från Telenor med 5gb data, om man inte laddar på det efter 1år så inaktiveras det.

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användarvisningsbild
av NorskT8
js1 skrev:Skaffa ett tvillingkort till ditt mobilabonnemang .
Skaff heller et ekstra data-SIM til ditt abonnement. Tvillingkort kan lett lage trøbbel i følge min operatør (Telia).

Sent from my iPhone using Tapatalk

Aha, då måste man alltså ta l&ou[…]

Är väl dags att byta oavsett på en[…]

Snyggt! Stilren interiör även om ratten[…]

DennisCA's Volvo 850 -97

Ja alltså jag köpte min första Vol[…]