Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Johanu71
P.g.a. stoppet i fabriken så lär det väl bli en förskjutning av byte till nästa modellår. Det är ju tre veckors produktion av MY20 som skall tas igen samt att fabrikerna inte går för fullt. Normal produktion är ju 1200 bilar/dygn i Torslanda t.ex. Alla dessa bilar lär ju inte byggas som MY21 utan vidare.
av Stabilt
Samma här, ändrades med 3 veckor för mig. Men min säljare trodde att det kanske skulle gå tillbaks till ursprunget då allt tydligen är preliminärt för tillfället.
av UN71
Jockkke skrev: ons 06 maj 2020, 07:53 Nu fick jag min leverans framflyttad ytterligare,
först från vecka 20 till vecka 25 och igår från vecka 25 till vecka 28...
Jag har i princip samma:

Bilen beställd 3 mars.
Första leveransdatum vecka 20, sedan vecka 25 och förra måndagen flyttades den till vecka 27.
av jadesten
Beställt en XC90, beställde den 4 mars. Fick också framflyttad leverans. Första leverans var till vecka 23, sen ändrades det till vecka 26. Idag fick jag ny uppdatering och leverans vecka 25. Hade varit skönt att få den innan midsommar :-D
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9
Byta inre drivknut problem

Var det inte bilar med automat som hade tripod-inn[…]

Släpper vatten

Läckande packbox på vattenpumpen ä[…]

Svårlösta vibrationer

Dra lite lätt, snurra hjulet, dra lite mer […]