- sön 29 apr 2018, 17:27
Jag håller med om att svart/vit solid är så standard, ser var 1/3 bil åka förbi. Min pappas vän köpte nyligen en ny xc60-18 inscription med vit solid.. dagen han fick den var han hur nöjd som bara den förutom en sak; det var beroende på vädret så får man nästan tvätta/spraya bilen vid uppfarten(utanför garaget) efter några dagar(han ångrade grovt att han inte valde silver eller annan färg än vit. 
Själv tycker jag vit och svart kombination är riktigt läckert men gud vad man behöver tvätta varje vecka för att hålla bilen clean.. nästa bil kommer iallafall bli silver eller annat beroende på vilka färger det finns att erbjuda.
Min v70-08 med electric silver kan jag inte få nog av, lika glad att se den trots 8år tillsammans

Själv tycker jag vit och svart kombination är riktigt läckert men gud vad man behöver tvätta varje vecka för att hålla bilen clean.. nästa bil kommer iallafall bli silver eller annat beroende på vilka färger det finns att erbjuda.
Min v70-08 med electric silver kan jag inte få nog av, lika glad att se den trots 8år tillsammans

Volvo V70 2.0F MY11 Inscription