- tis 23 jan 2018, 18:25
EU_UR153_DK-NO-SE_1200.DBINFO
EU_UR153_DK-NO-SE_1200.zip
skall ligga i rooten på pinnen. Lätt att missförstå tycker jag, och så dumpar man själva mappen där men då funkar det inte.
För att verifiera att pinnen fungerar så se till att ha lite musik på och se omd et spelas (man kan ha det samtidigt som uppdateringar). Kan du inte komma åt musiken är det något vajsing någonstans.
razorfish skrev:De två filerna:Tomarina skrev:Det beror nog på vilken version du har på kartorna, jag uppgraderade mina kartor (hela Europa) för ett tag sedan och då ville systemet enbart göra det med ett USB-minne, nu idag så ville systemet uppgradera kartorna igen, men då kunde jag välja att uppgradera "Skandinavien" vilket systemet lät mig göra via bilmodemet. Uppdateringen är dock inte klar ännu...(startade på lunchen).Så är det säkert. 1163 har jag för mig det stod i bilen och 1200 verkar vara senaste för Skandinavien. Dock händer precis inte ett skit när jag stoppar in USB med 1200 i bilen (Infotainment på). Tycker jag har följt instruktionerna (så svåra var de inte) på support.volvocars.com, använt FAT32-formatterat USB-minne, laddat hem applikationen och tagit hem kartorna till USB-minnet via det. Verkar inte gå att kicka igång från bilen heller. Någon som vet?
EU_UR153_DK-NO-SE_1200.DBINFO
EU_UR153_DK-NO-SE_1200.zip
skall ligga i rooten på pinnen. Lätt att missförstå tycker jag, och så dumpar man själva mappen där men då funkar det inte.
För att verifiera att pinnen fungerar så se till att ha lite musik på och se omd et spelas (man kan ha det samtidigt som uppdateringar). Kan du inte komma åt musiken är det något vajsing någonstans.