Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Oj, det var nästan alla som tyckte electric silver. hm.. jag vet inte, tycker den färgen är skitsnygg verkligen, men kromdetaljerna på inscription syns inte så tydligt med den ljusa lacken. Sen har jag guldkort på mjuk biltvätt, så att tvätta bilen ofta är inga problem direkt :D
Christerv70 skrev:Slår ett slag för electric silver. Snygg och lätt att hålla ren
Riktig snygg! Älskar de fälgarna.. dock så vågar jag inte ha större än 19" då jag tidigare har fått mina fälgar & däck stulna på min egen garageuppfart, fler än en gång..
Simonek11 skrev:Med svart inredning hade jag definitivt tagit Electric, denim blue se bra ut med ljus inredning, Electric silver funkar både med ljus och svart.
Okej! tack :-)-)
Uppdatering:

Var idag iväg och kollade på båda färgerna. Bestämde mig ganska fort för att behålla Denim Blue, herrejävlar va snygg den va tycker jag. Den är också markant ovanligare än silver, så inget snack. Dock så va electric silver snyggare till r-design med svarta fälgar och tonade rutor :D
Användarvisningsbild
av fjohan82
CuteLunatic skrev:Uppdatering:

Var idag iväg och kollade på båda färgerna. Bestämde mig ganska fort för att behålla Denim Blue, herrejävlar va snygg den va tycker jag. Den är också markant ovanligare än silver, så inget snack. Dock så va electric silver snyggare till r-design med svarta fälgar och tonade rutor :D
Bra att du känner dig nöjd med ditt val! :-)-)
Glöm inte att posta en bild här när du får bilen levererad 8)
fjohan82 skrev:

Ja känns riktigt gött. Haft ångest i ett par veckor, därav denna tråd. Men nu har den lagt sig, äntligen. :shock:

Självklart skall jag ladda upp bilder. Är det någon speciell tråd man ska göra det i? leverans är preliminärt vecka 11, så en bit kvar.. :roll:
CuteLunatic skrev:
fjohan82 skrev:

Ja känns riktigt gött. Haft ångest i ett par veckor, därav denna tråd. Men nu har den lagt sig, äntligen. :shock:

Självklart skall jag ladda upp bilder. Är det någon speciell tråd man ska göra det i? leverans är preliminärt vecka 11, så en bit kvar.. :roll:
Skulle nog vilja säga att "garaget" sectionen är väl där som passar? som många lägger upp på sin bil, och ibland uppdaterar(ifall man gjort något eller köpt/ändrat) (för intresserade läsare)

Och grattis till en ny bil också! :wink:
Skulle nog vilja säga att "garaget" sectionen är väl där som passar? som många lägger upp på sin bil, och ibland uppdaterar(ifall man gjort något eller köpt/ändrat) (för intresserade läsare)

Och grattis till en ny bil också! :wink:[/quote]

Okej. Ligger den tråden i "Volvo XC90 (15-), S90/V90 (16-)"? hittar den nämligen inte.. :roll:
Tack! :wink:
Xc60 MY26 Kylt handsfack

Var och tittade på en Plus Dark My26, den ha[…]

Husbilar igen, eller ja förare och själv[…]

Termostaten (tror det är den) i både f&[…]

Det är ofta fel på dessa mätarhus.[…]