Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av falkn
Min navigator fungerade hur bra som helst på vår semester i Italien via Tyskland och Österrike. Mycket beror ju på hur man ställer in den. Min gav ju alternativa resvägar när det var kö och liknande. Då kan man välja om man vill svänga av eller ej. Fungerade även mycket bra om man ville undvika vägtullar på vissa sträckor och liknande. Bara att ange det i inställningarna. Låter mer som att dina upplevda problem varit handhavandefel.
av sorsj
Om vi jämför vår XC90-navigator med den Garmin vi har i husbilen så vinner XC90-navigatorn. Bl.a. så ger vår Garmin underliga vägval på landet där vi bor, medan XC90an gör i stort sett de naturliga vägvalen.
falkn skrev:Min navigator fungerade hur bra som helst på vår semester i Italien via Tyskland och Österrike. Mycket beror ju på hur man ställer in den. Min gav ju alternativa resvägar när det var kö och liknande. Då kan man välja om man vill svänga av eller ej. Fungerade även mycket bra om man ville undvika vägtullar på vissa sträckor och liknande. Bara att ange det i inställningarna. Låter mer som att dina upplevda problem varit handhavandefel.
Njae, faktiskt inte. Jag laborerade en del med inställningarna redan innan resan och upplever att jag har koll på att hur det är tänkt att fungera.
Skumt fel b230ft

Men det kan ju knappt bli av ett toppackningsbyte.[…]

Vibration i bakvagn xc70

Ännu en xc70 -13 med samma problem med vibrer[…]

Tjena jag har en 945 med b230fk och jag har f&arin[…]

Det är 9000 mil intervall på remmen och[…]