Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av bankb
Wibe skrev:Hur lätt blir det egentligen jeansfläckar?
Sjukt nojig som ni märker ;)

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Jag var och tittade på en V90 hos handlaren på måndag förmiddag efter att de premiärvisat bilen. Det var rejält med jeansfläckar på sätet redan då. Även om det är många som hoppat in och ut är det inte direkt någon som suttit särskilt länge i bilen.
av pumpnasare
Jag sitter alltid med jeans,det är bara att gnugga bort fällningen från dom.

Användarvisningsbild
av JanneP77
Ljust skinn gör att du inte behöver några andra fritidsintressen. Som man kan utläsa ovan så kommer du tillbringa var fjärde helg med att rengöra din skinnklädsel... :) Som familjefar har jag annat att pyssla med på fritiden.
Välj den mörka och njut av att inte varenda liten fläck syns!

av SundanceKid
Jeansfärgade fläckar är svåra. Speciellt om det är mjukt fint skinn. Den bilden du visar är nästan galon väl?

Skickat från min Iphone
av pumpnasare
Ja så nära du kan kommamen i mina tidigare Ocean Race med mörkt skinn eller galon var oxå krävande med behandling för att slippa torrsprickor.

Skickat från min iPad med Tapatalk
Användarvisningsbild
av Wibe
Hur snyggt det än må vara med nytt ljust skinn så blir det nog mörkt då jag är familjefar och tiden kanske inte alltid kommer finnas där. Även om jag anser mig själv vara ganska pedantisk när det gäller vård av bil. Tack för allas input

av Djungelbrand
barum skrev:Är amberfärgen lika känslig som blond?
Har amber och man ser lite jeansfärgningar på förarsätet efter 500 mil. Får köpa en flaska turtle-rengöring.
av BiTu
Kört snart 1000 mil med blond, fungerar hur bra som helst. Ungefär var 4-5 tvätt brukar jag i 2 minuter gå på kanterna med Armor All wipes, mer behövs inte. Det fräscha utseendet väger lätt upp det lilla extra.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
Mercedes EQB 300 4Matic 2023 Svart

Varför inte en XPENG G6 Performance? Extra a[…]

Köpråd V60 Recarge

Jag köpte mig en V60 2021 för ca 2 m&ari[…]

Visa din semesterbil(d)

@fjohan82 , Låter förträffligt […]