Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Lövet
Köp eftermarknad (av god kvalitet!) och sedan på med Volvos centrumkåpor. Inte alltid det finns med rätt mått men ganska ofta. Finns alternativ på ebay också.
av Tuppen30
Hämtar bilen på torsdag. Grymt kul.
Men är det någon av er som (av någon anledning) skulle vilja sälja sina 21" sommar fälgar/däck så får ni gärna höra av er.
Användarvisningsbild
av Wibe
skyrazer skrev:Jag kommer köra med Advanti Black Pearl i sommar (20") :)
V90 6.jpg
Namnlös.jpg
Vad kostar dessa?

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användarvisningsbild
av skyrazer
Wibe skrev:
V90 6.jpg
Namnlös.jpg
Vad kostar dessa?

Beror lite på vart man vänder sig naturligtvis men runt 3300-3800 kan jag tänka mig, styck inkl. moms. Jag har "tyvärr" förmånen att byta hjul två gånger om året då vi grossar fälgar (jobbar på Specialfälgar) så jag kan inte svara något defenitivt då dessa inte är hemma i lager ännu :-)
Användarvisningsbild
av Wibe
skyrazer skrev:
Wibe skrev:
V90 6.jpg
Namnlös.jpg
Vad kostar dessa?

Beror lite på vart man vänder sig naturligtvis men runt 3300-3800 kan jag tänka mig, styck inkl. moms. Jag har "tyvärr" förmånen att byta hjul två gånger om året då vi grossar fälgar (jobbar på Specialfälgar) så jag kan inte svara något defenitivt då dessa inte är hemma i lager ännu :-)
Kan man köpa fälg genom dig då? Bild

Användarvisningsbild
av Wibe
skyrazer skrev:
Wibe skrev: Kan man köpa fälg genom dig då? Bild

Hehe nja, då vi grossar fälgar så blir det lite svårare men jag kan i vart fall vara behjälplig med vettiga återförsäljare ;-)
Vilka fälgar passar bäst till V90, då menar jag vilka som faktiskt är exakt anpassade utan behov av centreringsringar?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8
Felkod B5

Hej allihop! Vi var och kollade på en XC60[…]

Välkommen ut i trafiken

Jag har kvar ett nytt expansionskärl, som &au[…]

Fast det är inte samma.