Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Jacobsson
ehp skrev:
KrilleW skrev:Förstår din känsla, jag loggar in ett antal ggr om dagen och tittar till min också. Att din inte uppdaterats sedan 12/12 är dock inget du ska hänga upp dig på. Det innebär bara att du kan sitta lugnt i båten för att allt går enligt planerna kring din bil. De enda tillfällen uppdatering sker är om bilens tillverkning tidigareläggs/skjuts upp, eller om bilen går från orderlagd till byggd eller från byggd till påväg till ÅF.
Tack för infon, förklarar en del dock inte allt. ÅF hade i sin dator info att bilen skulle komma till de 24/1, dock ingen uppdatering hos mig, och nu senast jag pratade med honom var det uppdaterat hos honom till lev vecka 8. Så det pågår mycket i bakgrunden dock ingen uppdatering på min Volvo som matchar ÅF's info. ;-//
Ja det stämmer. Enligt min ÅF är det oftare uppdateringar så fort minsta lilla inträffar som kan påverka leveranstiderna. dock skulle den infon bara göra beställaren nervös om det ändrades konstant upp och ner beroende på nån saknad del som eventuellt hinner komma i tid osv.
därför är det mer bekräftade förseningar eller tidigareläggningar som uppdateras i appen.

Det är i alla fall den förklaringen jag fick..
Ny Kartuppdatering

Då bör du ju ha passerat sådana g[…]

Falsklarm av insekt?

Visst. Har haft problem med att flugor/fjäril[…]

Har du kollat att hylsorna i reläsockeln (i e[…]

Motorvärmare 850

Kontaktvärmaren (som du byter på 5 min)[…]