Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Perra83
Kör med gratiskortet från Telenor. När det slutar funka beställer ja ett surfkort från min mobils operatör. Kan inte säga att ja behöver surf i bilen. Är så van att köra Spotify via mobilen. Behöver bilen ha surf för någon uppdatering i framtiden kan det lätt laddas ned via wifi hemma.
av LexV90
Gorban skrev:Jag har beställt prova på paketet från Telenor via Min Volvo. Jag tänkte att jag skulle använda de fem fria gigabyten innan jag skaffar ett kort från Tre.
Var det ett tillfälligt erbjudande från Telenor i Min Volvo?
Har klickat runt i Min Volvo men kan inte hitta det nu, men jag vet att jag har sett det tidigare :(
Användarvisningsbild
av Derank
Perra83 skrev:Kör med gratiskortet från Telenor. När det slutar funka beställer ja ett surfkort från min mobils operatör. Kan inte säga att ja behöver surf i bilen. Är så van att köra Spotify via mobilen. Behöver bilen ha surf för någon uppdatering i framtiden kan det lätt laddas ned via wifi hemma.
Du kan beställa ett till från Telenor via min volvo. Jag har 5st liggande. , verkar inte finnas nån gräns.
Användarvisningsbild
av sura56
LexV90 skrev:
Var det ett tillfälligt erbjudande från Telenor i Min Volvo?
Har klickat runt i Min Volvo men kan inte hitta det nu, men jag vet att jag har sett det tidigare :(
Ligger här
http://www.telenor.se/erbjudanden/volvo
av Gorban
Perra83 skrev:Kör med gratiskortet från Telenor. När det slutar funka beställer ja ett surfkort från min mobils operatör. Kan inte säga att ja behöver surf i bilen. Är så van att köra Spotify via mobilen. Behöver bilen ha surf för någon uppdatering i framtiden kan det lätt laddas ned via wifi hemma.
Trafikinformationen (RTTI) behöver tillgång till nätet. Sedan vill jag stream Spotify via bilens app. Helst via Tre så att det blir gratis. Det finns ju flera andra appar till bilen som också behöver surf om man ska använda dem.

Började med att bilen larmade om låg ba[…]

Koppling föll i golvet

Vanligt fel att slavvylindern vid växell&arin[…]

Volvo V70 årmodell 2000

Provar kanske Corteco och sparar en slant på[…]

Sedan är det så att säkringen klar[…]