Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av VolvoB20
FlipperNo1 skrev:Jag försökte beställa Subben till min XC90 T8 2017 men det gick inte men till MY16 så gick det beställa det plockade bort Subben för Ljudet var för nära B&W systemet. Så du har gjort helt rätt. Jag söker med ljus och lykta efter en Subb på tyvärr krockade XC90 bilar men inget napp ännu. Vilket ifo. är bra. Nu ska ja kolla om V90 sub är samma som till XC90in hoppas hoppas.... Lycka till med V90 in det är en kanonbil Provkörde den i helgen som var.
Man får väl ha lite bra kontakter på verkstaden också, så man kan få dem att ladda mjukvaran för subben, trots att det stårt i car-config att bilen inte ska ha det, utan det funkar det inte.
Användarvisningsbild
av bjornw
fick bekräftat idag att det går att välja till sub för 4900kr till standardstereon på S/V90. Frågade inte om XC90 så det vågar jag inte svara på.

Manuella dynförlängare lyckades han dock inte få fram, tyvärr.
av filippb
Såg just att manuella dynförlängningen är den som är standard på r-design, och byter man ut den mot eldriven så byts hela stolen till comfortmodellen.
av Nordan
Ska det inte gå att välja sportstol till momentum och inscription?
av pumpnasare
Hej
Det ljudet skulle jag vilja lussna på, har lånat en V90 med standard stereo och det var ingen höjdare.
Jag har justerat ljudet på allt som går men låter burkigt,pratade med säljaren och tidigare var det 3 nivåer men nu är det allt eller inget.
Användarvisningsbild
av Derank
Var det den silverfärgade inne på Bilbolaget i S-vall?
av pumpnasare
Bild

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Hämtade ut en V90 MY26 förra veckan oc[…]

Problem med p-broms v60 cc-19

Tjena! För några veckor sedan fick jag[…]

Skumt fel b230ft

Men det kan ju knappt bli av ett toppackningsbyte.[…]

Vibration i bakvagn xc70

Ännu en xc70 -13 med samma problem med vibrer[…]