- sön 31 jul 2016, 10:40
Amerikanska suv:ar känns som en egen nisch inom entreprenad, långt bortom GL och XC90 kundkrets. Jag har aldrig förstått varför de är så dyra som nya och beg, men de har sina köpare, oftast i truckerkeps och tatueringar. Ofta ser man ju dom köra något enormt tre axlat släp skyhögt över hastighetsbegränsningarna med något värdefullt under den lika enorma aluminiumkåpan.
Nej, jag tror du är som klippt och skuren för GL 2013. Du får ju både lyxen och bruxigheten i en perfekt kombination. Och jag är avundsjuk att jag inte står i samma angenäma valsituation. Man kan förresten tycka att det är märkligt att GL inte finns i en elhybridversion. Jag var helt säker på att det skulle komma vid den senaste uppdateringen.
Nej, jag tror du är som klippt och skuren för GL 2013. Du får ju både lyxen och bruxigheten i en perfekt kombination. Och jag är avundsjuk att jag inte står i samma angenäma valsituation. Man kan förresten tycka att det är märkligt att GL inte finns i en elhybridversion. Jag var helt säker på att det skulle komma vid den senaste uppdateringen.
Nu: Mercedes-Benz A-Klass 180CD 2017 Tidigare: 2017-2018 Renault Megane 1.5 diesel 2011 • 2009-2017: V50 D5 2008 •