Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av FlipperNo1
Roder skrev:Tack, det var just den frågan jag var ute efter.
Har dragit samma case med min säljare. (Har inte fått någon bil än)
Tyvärr verkar alla ha samma fel.
7900 kostar det att byta de två luckorna till Metal mesch.

Jag tycker inte att vi konsumenter ska behöva betala det.

Håll oss gärna uppdaterad i hur det går för dej.

FlipperNo1 skrev:Jag kan visa min. Jag har Carbon och jag har gjort en anmärkning på min för carbonen ligger inte i linje med varandra och det ser inte bra ut det ser billigt ut och det vill man inte det ska se ut man lagt ut över 825'
På Volvos sidor visar dem Carbonen ligger i Linje...
[/

Trodde nästan det var det du var ute efter. ;-) jag har sett bilar på nätet där det stämmer bra så varför skall dem inte kunna göra det så det stämmer stämmer på alla bilar det höjer ju kvalitén i bilen en hel det måste ja säga.
Användarvisningsbild
av Roder
Hej Flipper,

Har du kommit någonstans med ärendet?
Hittat någon där Carbonen ligger i linje?
Fått utbytt utan kostnad?

FlipperNo1 skrev:Jag kan visa min. Jag har Carbon och jag har gjort en anmärkning på min för carbonen ligger inte i linje med varandra och det ser inte bra ut det ser billigt ut och det vill man inte det ska se ut man lagt ut över 825'
Användarvisningsbild
av FlipperNo1
Roder skrev:Hej Flipper,

Nej ärendet ligger fortfarande hos Volvo jag ger mig inte innan jag får ett vettigt svar varför det ser så ut "billigt" !
Har problem med barnstolen med färg flagnat på plast skyddet. Sedan har jag taskigt sydd Passagerar säte som dem ska titta på med. Annars är jag grymt nöjd med bilen. Särskilt efter sänkningen grym väghållning i den nu. ;-)
Användarvisningsbild
av Roder
FlipperNo1 skrev:
Roder skrev:Hej Flipper,

Nej ärendet ligger fortfarande hos Volvo jag ger mig inte innan jag får ett vettigt svar varför det ser så ut "billigt" !
Har problem med barnstolen med färg flagnat på plast skyddet. Sedan har jag taskigt sydd Passagerar säte som dem ska titta på med. Annars är jag grymt nöjd med bilen. Särskilt efter sänkningen grym väghållning i den nu. ;-)

Hej,
Hur har det gått för dej med mittkonsolsluckorna?
Jag fick precis min bil levererad idag.
Var inne och kollade på bilen för en vecka sedan och jag godkände inte luckorna.
Handlaren sa att det får bli ett reklamationsärende som Volvo får stå för.
Så jag bytte de två luckorna till MetalMesh och jag tyckte faktiskt det passade riktigt bra.

Jo, 18” har ET 55. Det har även 19&rdqu[…]

Motorvärmare 850

Beställde nyss slangvärmaren RE480 och m[…]

Prestige Performance

Samma "kines grejer" alla andra krä[…]

Okej, vad bra. Ska nog räcka att klippa bort […]