Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av simonhalmstad
Ni som köper XC90 har någon kostat på & lämnat in den på rostskyddsbehandling? Eller ni kanske inte har avsikt att behålla den i flera år så det behövs?
Användarvisningsbild
av sura56
simonhalmstad skrev:Ni som köper XC90 har någon kostat på & lämnat in den på rostskyddsbehandling? Eller ni kanske inte har avsikt att behålla den i flera år så det behövs?
Nej, jag har inte gjort det.
Har för avsikt att sälja den på vårkanten.
Användarvisningsbild
av svergie2
sura56 skrev:
simonhalmstad skrev:Ni som köper XC90 har någon kostat på & lämnat in den på rostskyddsbehandling? Eller ni kanske inte har avsikt att behålla den i flera år så det behövs?
Varför ska du sälja den?
Användarvisningsbild
av sura56
svergie2 skrev:
sura56 skrev:
Varför ska du sälja den?
Kul med bilar, nu har jag haft en av den modellen.
Får väl lägga en beställning på nya S90
Användarvisningsbild
av TommyP86
GustavB skrev:
Lövet skrev:Det där ser inte ut som en tvättrepa utan mer "klantskalle-som-går-emot-bilen-på-ICA"-repa
Hmm. så måste det vara "klantskalle-som-även-går-emot-taket-repa" eftersom jag har en uppe på taket också :shock:

Jag tänkte också först att det kanske är nån unge som dragit handen i smutsen, men det är på sådana ställen att det är uteslutet...
Katt? Dom uppskattar att sitta på saker man är rädd om Bild
Användarvisningsbild
av Rillee
Eller som de sa till min far

Hoppas att du kan leva med det
Användarvisningsbild
av MartinS
"Man skall inte åka med nya bilar på färjor förstår du väl" uttryckte sig en idiot till Lysekilsbo till min bror när brorsan undrade varför han hade en dörr in i sidan på sin nya bil (kört 2mil med den).

Jag känner (som Karsten Torebjer hade sagt) att den är tråden kommer spåra ur nu...
av Amli
MartinS skrev: Jag känner (som Karsten Torebjer hade sagt) att den är tråden kommer spåra ur nu...
Haha, ja det är en känslig fråga för oss som älskar bilar. Man blir bara upprörd.

På en xc-70, 2008, kan man använda obd-[…]

Kanske, tar de flesta bilar som kommer på pr[…]

Sedan sommardäcken åkte på har ja[…]

Vem kom på den briljanta idén med i[…]