Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Perra83
Ja fattar dåligt. Ingår 5GB under sex månader eller är det 5GB/mån?

Kan alltid prova gratis tills det slutar att funka och sedan börja betala el byta till något annat.
Användarvisningsbild
av sura56
Perra83 skrev:Ja fattar dåligt. Ingår 5GB under sex månader eller är det 5GB/mån?

Kan alltid prova gratis tills det slutar att funka och sedan börja betala el byta till något annat.
Framgår väl rätt tydligt i texten
"I startpaketet ingår 5 GB surfvolym som du kan använda i upp till 6 månader utan att det kostar dig något. Därefter kan du välja att köpa mer surf genom att ladda ditt kort här. Erbjudandet har ingen bindningstid eller uppsägningstid, du väljer själv om du vill ladda ditt kort när surfvolymen är förbrukad."
Användarvisningsbild
av Perra83
Ja det var mycket tydligt :lol:

Gratis är det sällan något som är så det hugger ja på. Då kan ja grejja lite.

Såg något om WiFi i lånebilen och ja anslöt till mitt nät hemma. Kan bilen växla själv mellan WiFi och mobilsurfet, eller är det bara ett alternativ som bilen kör på? Snart ska ja ge mig med alla frågor.
av GustafSmåland
Jag är osäker på vad du menar men har du simkort i bilen och väljer att använda det skapar bilen ett eget wifi som alla passagerare kan logga in på. Sen kan du välja bort att använda internet via bilmodemet och istället köra via din mobils wifi eller blåtand. Men då är ju inte själva bilen en wifi zon.
Användarvisningsbild
av Perra83
Ja tänkte att när ja kommer hem eller är på väg att åka så ansluter bilen till mitt WiFi i huset. Sen när ja lämnar uppfarten växlar bilen över på sitt 3G modem.
Vet iofs vad som kräver surf förutom webbradio så några stora data mängder blir det kanske inte.

Ingen aning, har inte rört min MAF på[…]

Volvo bytte låsmodell för runt 15 &arin[…]

Kabelbrott i dörr? Brukar vara ett känt […]

Brainys V60

Glad i hågen så får bilen sin v&[…]