Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av lirsa
Riktigt fin och välskött bil, även om jag kan konstatera att vår smak skiljer sig en aning :D

Jag tycker inte XC90 gör sig i ljusa lacker, jag är t o m teksam över min valda osium grå är för ljus. Väljer den för att den är snygg och för att den inte skall se skitig ut direkt efter du kör ut bilen från tvätthallen. Efter några svart maktelit och vit är jag härligt trött på det. Ur den aspekten har du en bra färg dock.

Ljus inredning och barn is a big no-no för mig, även om det ser ser propert ut. Tycker dock att svart tak i kombination med mörk inredning och stolar är snyggare, även om du inte får ngn kontrast som i fallet med ljus indredning och mörka mattor.

I vilket fall: fin bil :D
Användarvisningsbild
av GustavB
Här en bild på min! Gillar bakpartiet och profilen bäst!
90.PNG
90.PNG (1.45 MiB) Visad 706 gånger
av Tjocken
Amli skrev:Är det ens någon som har levererats ännu?
Kan inte svära på att någon blivit levererad ännu, men va hos min ÅF idag och då stod det en R-design där. Visserligen inte "uppackad" ifrån transport, men man kunde se 22" fälgarna. Bara ett intryck! Riktigt jävla feta fälgar. Såg inte vad det va för färg eller något, men ska nog åka förbi imorn eftermiddag igen och se om dom lyckats packa upp den. Annars blir det nog en tripp på måndag och hoppas kunna få se den!

Så iaf, inom kort så borde det börja rulla R-design på vägarna oxå! :-)
av Tjocken
Hann inte förbi idag, men fotade fälgen igår. Inte så stor skillnad mot dom bilderna volvo lagt upp. Men i verkligheten va dom riktigt jävla feta..

Ska fota så mycket jag kan om jag ser den iordninggjord! :)
Bilagor
image.jpeg
image.jpeg (958.22 KiB) Visad 711 gånger
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
Utslagsbegränsare

Tjena gott folk! En fråga bara till det goda[…]

98oktan