Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Avve
Hej!
Min Bursting-blå kommer till handlaren den 9/10 och för mig var det till en början en självklarhet med denna blå men slutligen så valde jag medan denna och vit-metallic. Det som till sist avgjorde är att jag gillar bilar med färg och då jag väntat länge pga att jag valde R-design så vore det ju dumt att ta en "vanlig" färg.

Hade jag köpt en Inscription så hade jag fått den i början av juni så med fyra månaders extra väntan på en R så känns det kul att ha en färg som är unik för R. Jag hoppas sen att den blir värd all väntan :-).

/Arvid
av xc90twin
Avve skrev:Hej!
Min Bursting-blå kommer till handlaren den 9/10 och för mig var det till en början en självklarhet med denna blå men slutligen så valde jag medan denna och vit-metallic. Det som till sist avgjorde är att jag gillar bilar med färg och då jag väntat länge pga att jag valde R-design så vore det ju dumt att ta en "vanlig" färg.

Hade jag köpt en Inscription så hade jag fått den i början av juni så med fyra månaders extra väntan på en R så känns det kul att ha en färg som är unik för R. Jag hoppas sen att den blir värd all väntan :-).

/Arvid
Kan du legge ut bilder av bilen når du får den?
av xc90twin
Fikk en bild av den første R-design som er ankommet Norge. Så bra ut i grå også. Ble enda mer usikker på blå nå
Bilagor
osmium grey2.jpg
osmium grey2.jpg (146.36 KiB) Visad 7992 gånger
av lirsa
Jag tycker den ser riktigt skitnödig ut :lol: en bekväm SUV med komfort och glidaregenskaper med groteska 22"-hjul.

Tur vi har olika smak :D dock är osium grå helt rätt!

På en xc-70, 2008, kan man använda obd-[…]

Kanske, tar de flesta bilar som kommer på pr[…]

Sedan sommardäcken åkte på har ja[…]

Vem kom på den briljanta idén med i[…]