Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av XC90_Executive
Jag tänkte även ta "Red Key", så ingen kan busköra den när jag lämnar den till verkstan osv 8) :wink:
av Amli
Det går ju fortfarande att busköra med den, bara inte lika hårt. Såvida man inte har flera som kör bilen, dvs yngre familjemedlemmar eller liknande är det ju bara slöseri på pengar. Såvida man inte har det för utseende och skrytfaktorn vill säga. En anledning så god som någon annan :wink:
Användarvisningsbild
av crumpets
Var det inte xc90_executive som valde till fjärr till stereon bara för att få kryssa i allt i listan? :lol: Tror inte det behöver vara 100% logiska motiveringar till en till option för en sån kund, Amli!
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
Dom kan bara gasa max till 70, istället för 170 och ha stereon på lägsta volym och alla säkerhetssystem på full alert 8) :wink:

crumpets - och elfällbara nackstöd bak, annars får man inte alla knappar :oops: Har kommit åt knappen av misstag en gång när jag skulle stänga av rattvärmen. Annars har den varit orörd :lol:
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
En tom knapp utan funktion går ju inte :wink:

Fast T8an är inte helt fullmatad. Det finns helt enkelt för jäkla mycket grejer att välja till. 1,1 miljon skulle vara ganska svårmotiverat tycker jag :wink:
av Linqid
Amli skrev:Det går ju fortfarande att busköra med den, bara inte lika hårt. Såvida man inte har flera som kör bilen, dvs yngre familjemedlemmar eller liknande är det ju bara slöseri på pengar. Såvida man inte har det för utseende och skrytfaktorn vill säga. En anledning så god som någon annan :wink:
Kostar ju typ en tusenlapp eller något liknande för Red Key så det känns som ett marginellt slöseri i sammanhanget.. :wink:

Byt Batteri !

Håller med om 21" 7-Open Spoke Matt Te[…]

Troligen en 2013 XC70, som hör hemma här[…]

Det är även nytt grönt packning p&a[…]