Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av jorgenht
#1608437
Hei, hentet ny bil- for meg i går.
Vil gjerne få i gang VoC app.

Kundeservice har satt i gang et abm for meg- og forklart hvordan laste ned app i bil.
Men det virker som om det stopper. Trykker på last ned, også står Sensus bare og tenker. Gjelder alle apper.
Har forsøkt wifi via mobil. Har forsøkt wifi hjemme.
Har forsøkt koble av batteri noen timer. Har slettet alle feilkoder icarsoft finner.
Står fortsatt og laster, lenge.
Noen med info? Eller er det rett på Volvo for hjelp?
/J.
av oldtimersmc
#1608536
Du må gå til Volvo är så för alla (är ett abonemang)
Användarvisningsbild
av apersson850
#1610084
När jag köpte en begagnad XC90 från 2019 avslutade jag mitt VoC-abonnemang för min tidigare bil och startade om för den nya bilen. Logga in där med PIN-koden i nya bilen och sen fungerade det.
Det finns en "Volvo-app" i bilen men den gör inget mer än talar om vilket Volvo-ID som är kopplat till bilen. Om det krävs för att det ska fungera vet jag egentligen inte.
Varför byta? XC60

Det spelar nog ingen roll vad andra tycker, du har[…]

Frihjul på generatorn som gett upp...?

Dagens Blocket Bilar.

Ojoj. Här har det hänt mycket och jag ve[…]

Bytt Tankarmatur 240 1986

Förpunpen ska väl gå kontinuerlig[…]