- tis 27 jun 2023, 10:59
Hej, är det någon som vet om det är någon säkring eller har ett elschema till 2018 v90 CC?
Det började med det klassiska fuktproblemet på positionsljusen.
Bägge lyktorna är numera utbytta men.. det är spänningslöst i kontakten?
Har tagit kontakt med volvocars och dom kunde inte göra mer än att ringa lokala verkstaden och jag skulle då få guidning per telefon.
Jag ringer upp verkstaden och det han kan konstatera är att dom inte har tid förän i slutet av augusti samt att han inte hade ett elschema framför sig.
Vänstersidan fungerar felfritt och spänningen är korrekt med spänningsprovare i kontakten.
Högersida visar 0-0,51v på samtliga plintar.
Användarmanualen visar ingen säkring som går till baklyktor vilket är lite konstigt kan jag tycka.
Tips uppskattas. Mvh
Det började med det klassiska fuktproblemet på positionsljusen.
Bägge lyktorna är numera utbytta men.. det är spänningslöst i kontakten?
Har tagit kontakt med volvocars och dom kunde inte göra mer än att ringa lokala verkstaden och jag skulle då få guidning per telefon.
Jag ringer upp verkstaden och det han kan konstatera är att dom inte har tid förän i slutet av augusti samt att han inte hade ett elschema framför sig.
Vänstersidan fungerar felfritt och spänningen är korrekt med spänningsprovare i kontakten.
Högersida visar 0-0,51v på samtliga plintar.
Användarmanualen visar ingen säkring som går till baklyktor vilket är lite konstigt kan jag tycka.
Tips uppskattas. Mvh