Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Borlin
Har laddat ner Europa på usb som många gånger förr. När jag nu stoppar in usb i bilen får jag besked att: "Kartinstallation upptagen, försök senare". Någon som vet hur man löser detta?
Användarvisningsbild
av Borlin
Inget som jag aktiverat i alla fall. Jag fick ge mig ut i det okända och ansluta bilen till internet via mobilen och sedan via download center ladda ner scandinavia. Nu ser det ut att funka.
En fråga. Är det nån skillnad mellan att ansluta till internet via wifi eller bluetooth?
av Xanthopteryx
Låter som den hamnat i något mellanläge där. När den installerat klart kan du tjonga in USB-minnet igen och ta resten.

Tror inte det spelar någon roll. ALdrig använt blåtands (mer än då för samtal och det där). Kört WLAN tidigare men fick rätt förmånlgit extrakort till telefonin så har nu fri data i bilen i stället. Kul att köra lite Tunein med typ norska kanaler och sådant nu.
av BiggBifuel
Blåtand tar längre tid, installerade SIM kort i bilen modem och då blir det enkelt att ladda ned. Det är ganska stora filer, även med simkortet tog det lång tid.

Fjäderbenen beställdes komplett med allt[…]

230fk går snålt

BTR-en reglerar ju bränsletrycket efter under[…]

Mercedes EQB 300 4Matic 2023 Svart

Jo, en sak som är irriterande. Bilen är […]

Kupéfläkt "döda utblås"

Jag har en V60 D4 från 2017 där kupefl&[…]