Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Zanders
Vanligast är att man i den mån det går flyttar över den utrustningen som är beställd till det nya modellåret och så brukar handlaren ta mellanskillnaden men jag har dock aldrig varit med om en så stor diff som 150k..
av pergrein
Var väl just över 100kkr i rabatt på Pro paketet på XC90.

Mvh
Per
Användarvisningsbild
av Fisch
Har du en orderbekräftelse så bör det inte vara några problem.

Erbjudandet de hade med pro edition var ändå relativt prisvärt. Efter rabatt från ÅF så blev det helt klart ännu bättre, för egen del fick jag med det större batteriet och nya elmotorn också. Känns som att det blev en ganska bra affär sammantaget ändå.

Hämtar bilen i veckan. Det är en savillegrå XC90 Recharge T8 R-design Pro edition MY22. Såg att MY23 i konfigurationen hade platinum grå som färg, det hade nog också passat bra till en R-design.
av SundanceKid
Jag har också beställt med stora batteriet, savillgrey och allt annat som gick att lägga till.
Kändes som en bra deal när den hamnade strax under miljonen innan prut.
av Volvoeller
Provade att konfigurera en xc90 recharrge enligt nuvarande konfigurator, stämmer det att bränsledrivna värmaren är tillbaka?? Dom tog ju bort den på den versionen jag väntar leverans på.
Verkar även som Orrefors spaken också är tillbaka

Brukar det inte finnas möjlighet i dagens el[…]

Pilot Assist - finns det olika?

Min 2019 lägger av i 140 km/h, tror jag det &[…]

Carplay trådlöst?

Jag har själv sökt svar och lösning[…]

Fel troligen löst. ABS-sensor (VF) krån[…]