Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

RilleS skrev:Ja, det är verkligen till och från. Enligt verkstaden är det något fel centralt, de sade något om någon server som strulade.
Ungefär varannan gång man startar bilen blir det ingen anslutning.

Det är så ganska ofta! Den ansluter och frånkopplar varannan minut i mitt fall.. Ganska less på tekniskt självmord. Bakläxa för volvo. :-(O)
av apox
criollover skrev:
Elektrikern84 skrev:Fungerar nu. Helt plötsligt. Var väl ett tillfälligt stopp!
Samma för mig in i min V90 T8, plötsligt trillade Spotify in i bilen efter några dagars problem. Någon som vet vad för fel som var trasigt på Hisingen?
Det har varit fint väder i några dagar här i Göteborg. Men från och med idag fungerar molnen igen.
apox skrev:
criollover skrev:
Elektrikern84 skrev:Fungerar nu. Helt plötsligt. Var väl ett tillfälligt stopp!
Samma för mig in i min V90 T8, plötsligt trillade Spotify in i bilen efter några dagars problem. Någon som vet vad för fel som var trasigt på Hisingen?
Det har varit fint väder i några dagar här i Göteborg. Men från och med idag fungerar molnen igen.

:lol: :lol:
Användarvisningsbild
av rylle
På min funkar bara via mobiltelefonen, ST tycker då att det inte är fel på "boexen" utan ligger på Telenor sida... har 10GB på kortet... skall kolla om det är dags att slå in PINkod igen...
V90 -18 T4 Tickande ljud 1500 rpm

Nej, jag kan inte höra något speciellt […]

Sitter inte bränsletrycksregulatorn på […]

Hej Jo det är väl kanske mer troligt, &[…]

Bilen startar inte

Hej! Jag har fått problem med min Volvo s40 […]