Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av leiwi
Xanthopteryx skrev:Fortfarande ingen lösning enligt verkstaden. Suck
..
Ja det är irriterande , lång tid har dom haft på sej att fixa , det är sådana här saker ( och dom är många) som gör att Volvo inte är en premiumbil som dom tror!
av Sudden78
leiwi skrev:
..
Ja det är irriterande , lång tid har dom haft på sej att fixa , det är sådana här saker ( och dom är många) som gör att Volvo inte är en premiumbil som dom tror!
Även premiumbilar har problem. De större tyska märkena är inte heller befriade från sånt här...jag vet av egen erfarenhet.

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användarvisningsbild
av grillchips
Jag har nästan vant mig vid det här fenomenet vid det här laget...
Användarvisningsbild
av leiwi
Sudden78 skrev:
leiwi skrev:
..
Även premiumbilar har problem. De större tyska märkena är inte heller befriade från sånt här...jag vet av egen erfarenhet.

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Jo det kanske är så , fel kan det ju alltid bli Men att det skall ta mer än ett halvår att fixa mjukvaran är ju inte acceptabelt om man vill vara ett premiummärke
av Xanthopteryx
I dag fick jag nys om att det finns en lösning på detta problem. Har fått mjukvara påladdad så får vi se om det återkommer framöver.
TJ32892
Visa din semesterbil(d)

Det var intressant skogen är full av skrotade[…]

Nyckel till 850 1997

Jag har köpt en bil enligt rubrik och till de[…]

Volvo V40, 2014 eller 2016?

Utöver själva bilarna skulle jag ocks&ar[…]

mätarhus siffror

hej, när jag håller in trip nollstä[…]