Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av SundanceKid
Lockis skrev: tor 05 mar 2020, 10:24
Nikeman skrev:Så var det säkert! Vore ju lite snyggt med ett sådant i grillen på V90ccn... Tror jag ;) Passar det?
Nope! Det tillhör inte din bil ;-)

Förstår inte varför man skulle vilja försöka få ens bil att se ut som något den inte är?
Köp en PE bil istället :-)
Inta alltid lätt att få en PE, när jag beställde min T8:a i oktober så va PE slut!?
Användarvisningsbild
av Micce1980
Man kan väl sätta ett lutande märke i grillen? Fästa med PE hållaren eller kanske en r design hållare
av Lockis
SundanceKid skrev: lör 07 mar 2020, 09:42
Lockis skrev: tor 05 mar 2020, 10:24
Nikeman skrev:Så var det säkert! Vore ju lite snyggt med ett sådant i grillen på V90ccn... Tror jag ;) Passar det?
Nope! Det tillhör inte din bil ;-)

Förstår inte varför man skulle vilja försöka få ens bil att se ut som något den inte är?
Inta alltid lätt att få en PE, när jag beställde min T8:a i oktober så va PE slut!?
Ännu större anledning att inte sätta det på en bil det inte hör hemma på i min värld.
av SundanceKid
Lockis skrev:
SundanceKid skrev: lör 07 mar 2020, 09:42
Lockis skrev: tor 05 mar 2020, 10:24 Nope! Det tillhör inte din bil ;-)

Ännu större anledning att inte sätta det på en bil det inte hör hemma på i min värld.
Nu ville ju jag beställa en bil, polestar edition men det gick inte. Är inte intresserad av några emblem på min bil. Behöver inte visa på min Volvo att det går bra för mig.

Skickat från min ONEPLUS 6T

av kenjoh4
image.jpg
image.jpg (423.24 KiB) Visad 449 gånger
Detta har jag i grillen. Från min första Volvo. Sitter nu på en T8 :-D
Bilagor
image.jpg
image.jpg (432.44 KiB) Visad 449 gånger

Batteritillverkning är uppenbarligen inte rik[…]

Däck dimensioner

Har dom röda coilsen från j-spec som &a[…]

B230E K-Jetronic 740 till 240