Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Xanthopteryx
Ändringarna har nog mest att göra med vilken typ av ändring man gör.
Att lägga till HUD, byta säte, välja tonade eller inte tonade rutor e.t.c. påverkar sannolikt inte alls.
Däremot lär motorbyte (diesel mot bensin exempelvis) påverka. Vissa färger kan nog också påverka.

De ändringar vi gjorde påverkade ingenting.
av least
D1000 skrev: tis 29 jan 2019, 19:03 Hoppas att dom förbättra interiör belysningen till starkare led lampor tänker främst på dom som man kan ändra färg på. Dom syns knappt även när det är mörkt ute. Familjen brukar skratta när jag byter färg för dom ser knappt någon skillnad. :-)
Då är dina lampor trasiga...
av dfa
Sista ändring var 10/1 på min V90CC som slog om till bygd idag - 20 dagar senare. Inga ändringar mot ursprunglig spec.
Beställd 18/12. 6 veckor från nyorder till bygge. På vissa specar iaf...
Användarvisningsbild
av Fjonsson
Det finns ett överskott på v90. Därav den korta leveranstiden.
av D1000
least skrev: ons 30 jan 2019, 08:46
D1000 skrev: tis 29 jan 2019, 19:03 Hoppas att dom förbättra interiör belysningen till starkare led lampor tänker främst på dom som man kan ändra färg på. Dom syns knappt även när det är mörkt ute. Familjen brukar skratta när jag byter färg för dom ser knappt någon skillnad. :-)
Då är dina lampor trasiga...
Hoppas det då går det iallafall att fixa. Nu har jag iofs en XC90 kan det vara skillnad mellan den och en V90?

Vad kör du och hur stark upplever belysningen?

Ett riktigt I-landsproblem :)
av least
I mörker så lyser bilen upp i den färg som jag ställer in.
Dvs lyser upp i den mån att bilens kromade ytor glänser i lampans kulör.

Det kommer inte att lysa som i Mercedes variant, detta är mer som en "hint av färg".

Frontspoiler 39854555 Tröskel V […]

Kanske dålig kontakt, ska försöka […]

Foringer / Bussinger V90 CC

Om du bör byta mer än endast bakre l&aum[…]

Felkod B5

Jag skulle inte beskriva det som vanligt före[…]