Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Ilduce77
Hej!

Är det någon som har ett förslag på var man skulle kunna få tag på dekorpanel i metal mesh till en Xc90 2017?

Ska passa till en bil med ljudnivå 1 eller 2 och knappar till elsäten.

Det är bara till dörrarna jag behöver och inte till instrumentpanelen.

Volvo har slutat sälja detta kit tyvärr, även om det finns på deras tillbehörssida.
Användarvisningsbild
av grillchips
Jag antar att du gått igenom Bildelsbasen?
Användarvisningsbild
av Ilduce77
grillchips skrev:Jag antar att du gått igenom Bildelsbasen?
Ja, men det var mitt första besök där och är inte allt för haj på hur man letar där..

Skrev in regnummer och klickade på skissen av bilen som hade insidan av dörrarna rödmarkerade.

Inget napp..

Finns det fler sätt att leta på? :)
Användarvisningsbild
av grillchips
Den bör nog ha visat det mesta baserat på ditt regnr men jag gör som så att jag går in på ex Volvo, sen V90 och sen väljer jag kategori. Jag inbillar mig att jag får större utbud pga det då databasen inte får några restriktioner för resultaten baserat på min specifika bilmodell utan bara visar ALLT den har för ex V90.

Om du inte har någon tur där, så hade jag kollat lite på eBay. Framförallt Tyskland och England (.de och .co.uk).
Användarvisningsbild
av Ilduce77
grillchips skrev:Den bör nog ha visat det mesta baserat på ditt regnr men jag gör som så att jag går in på ex Volvo, sen V90 och sen väljer jag kategori. Jag inbillar mig att jag får större utbud pga det då databasen inte får några restriktioner för resultaten baserat på min specifika bilmodell utan bara visar ALLT den har för ex V90.

Om du inte har någon tur där, så hade jag kollat lite på eBay. Framförallt Tyskland och England (.de och .co.uk).
Tack för tipset!

Bildelsbasen hade bara träpanell just nu, vad jag kunde hitta.

Inget napp på eBay.
Användarvisningsbild
av Ilduce77
PelleTh skrev:Har du kollat in denna sida, dom säljer originaldelar och vissa saker väsentligt billigare. Finns en tråd om denna sida i forumet gällande frakt,

https://www.vstore.nl/styling/sierpaneel/
Detta verkar ju lovande. Min holländska är lite haltande :), men jag har mailat dem och frågat om delarna, så förhoppningsvis får man ett positivt svar..

Tackar! :)
Användarvisningsbild
av Ilduce77
Bra tips med Bildelsbasen!

De hade en hel sats som hade hamnat i fel kategori. Behövde egentligen bara en list, men det var lika bra att ta hela paketet, fall i fall.. 😀👍🏼

Hej, min morfars gamle S70 har blivit sjuk. Den st[…]

Det var oljefällan som var igensatt. Bät[…]

Nu har vi grävt lite mer i kablarna, den grov[…]

Hej! Testade handbromsen idag och tycker att det &[…]