Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av fkullberg
Vad jag läst och hört så går inte detta. Visst allt går väl men är dyrt som skjortan.
Användarvisningsbild
av grillchips
Ja, skulle det gå så är det garanterat inte billigt. Måste nästan vara billigare att ta det från fabrik istället?
Jag har däremot funderat på om man kan byta elementen till B&W, det blir ju en snygg kontrast med de gula elementen.

Men om vi ska återgå till topic, vad krävs för bytet egentligen? 10 extra högtalare (exklusive de 10 du redan har som du behöver byta ut), nytt slutsteg, ny instrumentbräda med center-hålet... Mjukvara... Vad mer? Lite osäker på placeringen av alla de extra högtalarna men är det inte några extra i taket som då skulle kräva nytt innertak också?
av fkullberg
Jag har bowers and wilikns och vet av att det sitter 2 högtalare i fronten vid rutan.

Men ni som inte har det har ni några högtalare i skuffen med? I taket så att säga. :-)
av FilipDjurberg
grillchips skrev:Ja, skulle det gå så är det garanterat inte billigt. Måste nästan vara billigare att ta det från fabrik istället?
Jag har däremot funderat på om man kan byta elementen till B&W, det blir ju en snygg kontrast med de gula elementen.

Men om vi ska återgå till topic, vad krävs för bytet egentligen? 10 extra högtalare (exklusive de 10 du redan har som du behöver byta ut), nytt slutsteg, ny instrumentbräda med center-hålet... Mjukvara... Vad mer? Lite osäker på placeringen av alla de extra högtalarna men är det inte några extra i taket som då skulle kräva nytt innertak också?

+1 samt riva ut sätena då subben sitter under bakre raden om jag inte minna fel?

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Det var oljefällan som var igensatt. Bät[…]

Nu har vi grävt lite mer i kablarna, den grov[…]

Hej! Testade handbromsen idag och tycker att det &[…]

Det händer att kabelstammen som går til[…]