Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Tror inte jag blir missnöjd med Denim Blue. Tog detta foto av en annan tråd. Men mer eller mindre exakt såhär kommer min att se ut. Inscription med 19" :-)-)
Bilagor
20170711-162752.jpg
20170711-162752.jpg (68.04 KiB) Visad 1370 gånger
Användarvisningsbild
av fjohan82
Chroma skrev::-)-)
Jag har tyvärr ingen bild ännu, då leveranser nu ligger på typ ett halvår... Så framåt Juni får jag hålla mig :cry: :P
Det är ju bäst, få njuta av nya bilen när det inte är salt och skit på vägarna. 8)
Chroma skrev::-)-)
Jag har tyvärr ingen bild ännu, då leveranser nu ligger på typ ett halvår... Så framåt Juni får jag hålla mig :cry: :P
Okej! usch, det är långa leveranstider.. jag har som tur är bara en bit kvar nu, vecka 11 enligt min volvo. Men se till att lägga upp bilder i garaget sen så man får se! :-)-)
av menbj0
CuteLunatic skrev:Uppdatering:

Var idag iväg och kollade på båda färgerna. Bestämde mig ganska fort för att behålla Denim Blue, herrejävlar va snygg den va tycker jag. Den är också markant ovanligare än silver, så inget snack. Dock så va electric silver snyggare till r-design med svarta fälgar och tonade rutor :D
Helt rätt att du behöll Denim Blue. Den växer ju mer man kollar på den. Mkt modernare än Electric silver. DB ser mjuk och len ut, man vill ta på den.

Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
av ricopet
Hämtade i förra veckan ut min V90 T5 Inscription i just Denim Blue.
Fantastiskt fin färg, så jag röstar på Denim Blue :D

Av någon anledning blir bilderna "kapade", men fullskaliga bilder finns på: https://www.garaget.org/?car=410543
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild

/Ricopet
Xc60 MY26 Kylt handsfack

Var och tittade på en Plus Dark My26, den ha[…]

Husbilar igen, eller ja förare och själv[…]

Termostaten (tror det är den) i både f&[…]

Det är ofta fel på dessa mätarhus.[…]