Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av hyde67
Äntligen... hämtade ut min V90 igår och fått det mesta att funka, men den inbyggda appen TuneIn vill sig inte, det är bara den blå cirkeln som snurrar i all evighet utan att visa vad den nu ska visa, så kan inte välja några radio stationer. Internet funkar jag får in väder, Spotify och kunde ladda ner uppdatering till kartan, skulle gärna ha igång TuneIn i veckan när jag ska till Norge (köpte inte DAB), nån annan som har problem med den?
av Jensi
Har du provat efter att du lämnat bilen o starta den igen? Min funkade inte heller först men sen så gick de.

Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
av hyde67
Jensi skrev:Har du provat efter att du lämnat bilen o starta den igen? Min funkade inte heller först men sen så gick de.

Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
Jap först med Telenor SIM som följde med bilen, och idag stoppade jag in mitt Telia data SIM för att se om det skulle göra skillnad, men icke...
av hyde67
Vardelos skrev:Prova att avinstallera appen och installera den igen
Detta har jag däremot inte provat, ska göra det imon
Användarvisningsbild
av Maqqann
Just den appen har börjat krångla ordentligt för mig senaste veckan. Ljudet avbryter titt som tätt. Har funkat jättebra tidigare.

Tapatalking with Samsung S8
av hyde67
hyde67 skrev:
Vardelos skrev:Prova att avinstallera appen och installera den igen
Detta har jag däremot inte provat, ska göra det imon
Ominstallation löste det hela, tackar
av Vardelos
Maqqann skrev:Just den appen har börjat krångla ordentligt för mig senaste veckan. Ljudet avbryter titt som tätt. Har funkat jättebra tidigare.

Exakt samma för mig
Användarvisningsbild
av Maqqann
Vardelos skrev:
Maqqann skrev:Just den appen har börjat krångla ordentligt för mig senaste veckan. Ljudet avbryter titt som tätt. Har funkat jättebra tidigare.

Exakt samma för mig
Provade att installera om den idag, får se om det hjälper.

Xc60 MY26 Kylt handsfack

Var och tittade på en Plus Dark My26, den ha[…]

Husbilar igen, eller ja förare och själv[…]

Termostaten (tror det är den) i både f&[…]

Det är ofta fel på dessa mätarhus.[…]