Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

andreas 80 skrev:Verkar lite dyr.
Med rätt rabatter borde du kunna beställa en helt ny för samma pris.
Nej jag är inte intresserad har själv en röd v90 t5 r-design fullutrustad av mig från fabrik som gått under 600 mil och inte en defekt..Bild. Skulle aldrig byta t5 mot d5.

Skickat från min SM-G950F via Tapatalk
Användarvisningsbild
av Derank
han syftar säkert på solfilmen, den ska sitta kvar såklart fram tills första bes, sedan får man lägga en ny igen
Derank skrev:ok, jag trodde den var tonad på sidorutorna fram, då vet jag inet vad han syftar på
Det bar den när jag ställde ifrån mig den i Strömstad :)

Skickat från min SM-G955F via Tapatalk
Användarvisningsbild
av Dex
Robbi skrev:Klart den inte säljer, den färgen är ju skitful. Tycker jag i alla fall.
Håller med dig "Robbi".
Fruktansvärd färg och svårsåld.
Hade det varit Ferrari så hade man kanske stått ut med färgen. :)
Synd på en bra bil annars.
fjohan82 skrev:
guldbajare skrev:när jag ägde den bodde jag i Åkersberga då den har aldrig gått i Enköping.
Inte...? Nåväl, ingen big deal... 8)
Registerutdrag

Registreringsnummer
PJX343

Fabrikat
VOLVO

Handelsbeteckning
V90
Spoiler »
Nuvarande ägare fr.o.m. 2017-10-17

Ägare och brukare
BRÖDERNA BRANDT PERSONBILAR AB

Adress
KUSTV 1

Postnummer
45561

Postort
DINGLE

Organisationsnummer
6990506120

Föregående ägare fr.o.m. 2017-05-24
Spoiler »
Postort
ENKÖPING

Vänta va, står den i Dingle? Bild Ibland är världen liten haha. Kanske ska ta vägen förbi och kika på den, verkar ju vara väldigt fin :)

Skickat från min Galaxy S8+ via Tapatalk
Jag har aldrig haft en röd standardbil men tycker inte förgen gör något i detta fallet, den är nog bara lite för högt prissatt.
Angående diesel, Just nu befinner jag min i Finland och ser sjukt många nya fina dieselbilar på gatorna.
Fabriken jag besöker berättar att det är en enorm inflyttning av dieselbilar från Tyskland just nu, alla dieslar är riktigt billiga här.
Jag antar det kan få lite konsekvenser i Sverige också om det nu finns ett behov av att tömma Tyskland på diesel!?
Xc60 MY26 Kylt handsfack

Var och tittade på en Plus Dark My26, den ha[…]

Husbilar igen, eller ja förare och själv[…]

Termostaten (tror det är den) i både f&[…]

Det är ofta fel på dessa mätarhus.[…]